کد خبر: ۱۴۴۳۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان مطرح کرد:

تبیین آموزه‌های قرآن، محور برنامه‌های ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام سید میثم موسوی عنوان کرد: سمت و سوی برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک باید با محوریت آموزش و نهادینه سازی محتوا و آموزه‌های قرانی باشد.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سید میثم موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در جلسه‌ای که با فعالان قرآنی این شهرستان به منظور برنامه ریزی فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان برگزار شده بود؛ اظهار داشت: تبیین و نهادینه سازی آموزه‌های قرآنی باید محور برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان باشد.

حجت الاسلام موسوی افزود: ماه مباک رمضان بهترین فرصت برای تهذیب نفس و زدودن ناپاکی‌ها از قلب و جان می‌باشد و با توجّه اینکه این ماه مبارک مزین به بهار قرآن نیز می‌باشد؛ لذا سمت و سوی برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک باید با محوریت آموزش ونهادینه سازی محتوا و آموزه‌های قرانی باشد و البته باید به نکته توجه نماییم که برنامه‌هایی از قبیل روخوانی و روانخوانی و قرائت نیز باید در برنامه‌ها گنجانده شود.

وی افزود: در ماه  مبارک رمضان انسان‌ها نیز به لحاظ درونی آمادگی بیشتری جهت فراگیری مبانی دینی و قرآنی دارند و بیش از همه می‌باید تمرکز خود را بر روی نسل نوجوان و جوان متمرکز کرد، تا بتوان اندوخته‌های معنوی انقلاب را به آن‌ها انتقال داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان در پایان ابراز داشت: بهترین ظرفیت برای جهاد تبیین بهره گیری از ماه مبارک رمضان خصوصاً استفاده از آموزه‌های قرانی می‌باشد.

ارسال نظر