کد خبر: ۱۴۴۳۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج:

کلام الهی نقش پر رنگی در تربیت و سعادت انسان دارد

حجت‌الاسلام هادی محمد خواه گفت: کلام الهی نقش پر رنگ در تربیت و سعادت انسان‌ها داشته و یکی از راه‌های تحقق آن حفظ آیات قرآنی و تدبر در این آیات است.
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسه ستاد شئون فرهنگی با حضور مسئولین ادارات و نهاد‌های شهرستان سنندج در سالن کوثر اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان برگزار شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام هادی محمد خواه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی سنندج ضمن اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان بهار قرآن و ماه نزول کلام الهی است و کلام الهی نقش مهمی در سعادت انسان دارد  و نوری است که انسان را از ظلمت و ضلالت رهایی می‌بخشد.

وی با اشاره به اجرای طرح مسطورا در ماه رمضان افزود: سهم دستگاه‌های فرهنگی از سایر دستگاه‌ها نسبت به ترویج و اهتمام به این طرح بیشتر است و انتظار میرد دغدغه‌مندان به مسائل فرهنگی جامعه حمایت جدی از این طرح را داشته باشند

حجت‌الاسلام محمد خواه عنوان کرد: با توجه به فرا گیری در همه ادارات و تحت پوشش قرار دادن این طرح سعی بر آن است که همه آحاد جامعه در این برنامه شرکت مطلوب داشته باشند.

وی اظهار کرد: در این طرح ۳۰ آیه  از آیاتی که  ناظر به مبانی اعتقادی است انتخاب شده است.

وی با اشاربه به حضور کاروان قرآنی گفت:  شهر قرآنی سنندج  در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان مصادف با ۲۸ اسفندماه میزبان کاروان قرآنی خواهند بود و مقتضی است برای باشکوه‌تر شدن این مراسم از سوی ادارات و نهاد‌ها اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

وی به زیر ساخت‌های مناطق حاشیه اشاره کرد و افزود: در مناطق حاشیه‌ای از سوی تبلیغات اسلامی شاهد فعالیت کانون‌های فرهنگی و خانه‌های قرآنی هستیم که خود دارای ظرفیت مطلوبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است.

در ادامه هر یک از حاضرین در جلسه با اشاره به فعالیت برنامه‌ها در ماه مبارک رمضان و همکاری در اجرای طرح مسطوار و محفل انس با قرآن به ایراد سخنانی پرداختند.

ارسال نظر