کد خبر: ۱۴۴۹۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

قرآن بهترین و کامل‌ترین منبع جهت رفع گره‌های ذهنی است

حجت الاسلام عباسعلی گرزین با اشاره به اجرای طرح مسطورا "زندگی با آیه ها" در ماه مبارک رمضان در گلستان گفت: بهترین و کامل‌ترین منبع برای رفع گره‌های ذهنی قرآن است.
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، همایش طلایه داران نهضت جهاد تبلیغ " زندگی با آیه ها" به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در حسینیه ثارالله گرگان برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در این همایش با بیان اینکه مردم انقلابی ایران ریشه در دین مبین اسلام دارند، اظهار کرد:  امروز جبهه حق مسیر را به جایی دارد می‌رساند که به فرموده مقام معظم رهبری در حال نزدیک شدن به قله هستیم.

وی افزود: وقتی به ۶۰ سال گذشته رجوع می‌کنیم متوجه می‌شویم آنچه امام خمینی و مقام معظم رهبری فرمودند و پیش بینی کردند همه به درستی اجرا شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: مردم انقلاب اسلامی با اتحاد و همدلی که داشتند توانستند رژیم پهلوی را به ذلت بکشانند و از امام خود دفاع کنند.

وی یادآور شد: زمانی که صدام به ایران حمله کرد مورد حمایت بسیاری از کشور دنیا قرار گرفت و اعتقاد داشت که تهران را سه روز خواهد گرفت، این اتفاق زمانی رخ داد که امام خمینی (ره) تازه انقلاب اسلامی را بنیان گذاری کرده بود.

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: امام راحل در همان ابتدا این اتفاقات فرمودند که صدام رفتنی است ایشان حتی خبر فروپاشی شوروی را هم اعلام کرده بودند و همه این‌ها محقق شد.

وی با اشاره به اینکه بعد از امام خمینی (ره) پیش بینی‌هایی که مقام معظم رهبری داشتند هم محقق شد، گفت: در جنگ داعش با سوریه مقام معظم رهبری به حاج قاسم فرمودند که به دوستان اطلاع دهید نگران نباشند پیروزی با سوریه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: اجتماع امروز ما برای همدل، هم عهد، هم سخن شدن و رسیدن به قله است که برای رسیدن به آن مانعی جز اینکه دشمن ایجاد کرده است وجود ندارد.

وی تصریح کرد: انگلیس از روز آغاز استقلال خود تا روزی که به قله صنعتی رسید ۳۰۰ سال و آمریکا بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال طول کشید، اما امروز جمهوری اسلامی ایران با گذراندن حدود ۵۰ سال در حال رسیدن به افتخار بزرگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اجرای طرح مسطورا " زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان در گلستان، ابراز کرد: بهترین و کامل‌ترین منبع برای رفع گره‌های ذهنی قرآن است که باید آن را در دستور کار خود قرار دهیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار