کد خبر: ۱۴۶۲۴
در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در استانداری مطرح شد:

تبیین پویش ملی زندگی با آیه ها با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار در زنجان

حجت الاسلام احمدی در جلسه شورای فرهنگی استان به طرح ملی مسطورا با عنوان «زندگی با آیه‌ها» اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای لبیک به فرمایش رهبری برای تبدیل آیه‌های قرآن به رایج‌ترین افکار مشترک بین اقشار مردم اجرا می‌شود.
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام احمدی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در یکصد و بیست و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان زنجان که با حضور آیت الله علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان،  محسن افشارچی، استاندار زنجان و مدیران کل ادارات استان زنجان در محل استانداری تشکیل شد به طرح ملی مسطورا با عنوان «زندگی با آیه‌ها» اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای لبیک به فرمایش رهبری برای تبدیل آیه‌های قرآن به رایج‌ترین افکار مشترک بین اقشار مردم اجرا می‌شود.

حجت الاسلام احمدی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و رسانه و مراسمات جز خوانی طرح ملی مسطورا در چهار سطح مفاهیم قرآن، آشنایی با ۵۰ فراز قرآنی، کمک به حفظ ۳۰ آیه و برگزاری دوره آموزشی برای کنشگری در تببین آیات اجرا می‌شود.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرصت ماه مبارک رمضان در تزکیه نفس گفت: حجت الاسلام قرائتی در خلاصه‌ای از کتاب آداب الصلوه امام خمینی (ره) در خصوص معنای درست تفسیر کردن مطالبی را بیان کردند که در ماه نزول قرآن مطالعه آن خالی از لطف نیست.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار