کد خبر: ۱۴۷۵۸
حجت الاسلام گروسی مطرح کرد:

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند گفت: با بستر سازی و هماهنگی‌های انجام شده مراسم احیای شب‌های قدر در ۱۰۰ منطقه شهری و روستائی این شهرستان برگزار خواهد شد.
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در ۱۰۰ نقطه شهری و روستائی نهاوندبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حسین گروسی در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان نهاوند با برشمردن برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی به برنامه ریزی و انجام هماهنگی‌های لازم جهت مراسم احیای شب‌های قدر اشاره کرد و گفت:مراسم معنوی و پرفضیلت شب‌های قدر در ۱۰۰ منطقه شهری و روستائی این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در راستای شکوه بخشی به این مراسمات از سه سخنران شاخص کشوری جهت حضور درجمع مردم نهاوند دعوت به عمل آمده است و در سه شب ۱۹، ۲۱ و ۲۳ رمضان از بیانات این خطیبان مدعوبصورت جداگانه  استفاده خواهد شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه یادآورشد: در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان حضرت حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، در شب ۲۱ رمضان جناب آقای دکترسید محمد حسینی معاون پارلمانی و امورمجلس ریاست محترم جمهوری و در شب ۲۱ جناب حجت الاسلام والمسلمین احمد حسین شریفی رئیس دانشگاه ملی قم در جمع مردم روزه دار و خداجوی شهرستان نهاوند سخنرانی خواهند کرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نهاوند اظهارداشت: مراسم شب‌های قدر در شهر نهاوند بصورت متمرکز در مصلی حضرت امام خمینی (ره) با همکاری ستاد نمازجمعه برگزار می‌شود؛ و در آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) هیئت فاطمیون و شهدای گمنام نیز بصورت مجزا و مستقل برای شب‌های قدر برنامه ریزی و هماهنگی شده است.

حجت الاسلام گروسی در خاتمه یادآورشد: اقامه نماز جماعت، قرائت دعا‌های ماه مبارک رمضان، مداحی و سوگواری ایام شهادت حضرت علی (ع)، قرائت دعای جوشن کبیر، قرائت و جزء خوانی قرآن کریم و تاکید بر اجرای صحیح طرح زندگی با آیه‌ها از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام شب قدر در مساجد شهرستان نهاوند می‌باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار