کد خبر: ۱۴۷۷۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

دلدادگی ملت ایران به دین از پیام‌های «محفل امام حسنی‌ها» است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: یکی از مهمترین پیام‌های اجتماع ۱۲۰ هزار نفری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی تهران، دلدادگی مردم کشور ایران به قرآن و دین است.
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

اصلاح شد /لطفا شما هم چک کنید//////////////////دلدادگی ملت ایران به دین از پیام‌های «محفل امام حسنی‌ها» استبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ در خصوص برگزاری اجتماع ۱۲۰ هزار نفری محفل امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: از برگزار کنندگان این مراسم و مردمی که با زبان روزه در این مراسم شرکت کردند جای تقدیر و تشکر ویژه دارم. بیش از همه اینها باید از خداوند متعال که نعمت جمهوری اسلامی را بر ما ارزانی داشت و برگزاری چنین مراسمی را در قالب نعمت به ما عطا کرد، تشکر کرد و شکرگزار این نعمت بزرگ خدا بود.

وی با بیان اینکه برگزاری این مراسم چند پیام دارد، تصریح کرد: یکی از مهمترین پیام‌های اجتماع ۱۲۰ هزار نفری محفل امام حسنی‌ها، دلدادگی مردم کشور ایران به قرآن و دین است؛ این پاسخی خیلی گویا، دیدنی و بدون تحلیل و تفسیر فلسفی به یاوه‌گویی‌های رسانه‌های ضد انقلاب است که دوست دارند فضای دیگری از ایران ترسیم کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: ایران اسلامی، ایرانی است که در اجتماع امام حسنی‌ها دیده شد، مردمی که دلداده اهل بیت، قرآن و معنویت هستند.

وی گفت: نکته دوم که پیام بسیار مهم، درست و به جایی است، ماجرای توجه به جبهه مقاومت و غزه، توجه مردم به موضوع فلسطین و آمدنشان با پرچم فلسطین است. برگزار کننده‌های برنامه هم به این موضوع توجه داشتند و برنامه‌های خوبی را برای فاجعه غزه داشتند که امیدواریم به لطف خداوند متعال، به برکت این توسل‌ها و عرض ارادت‌ها، مشکل و بحران غزه به زودی حل شود و پیروزی نهایی نصیب مردم مسلمان فلسطین شود.

حجت الاسلام اخوان صباغ ادامه داد: نکته دیگری که از برنامه محفل امام حسنی‌ها می‌توان دریافت کرد، این است که اگر بستری برای شادی مردم مهیا شود، بستری که در آن از گناه دوری شود و فضایی آماده شود که مردم با نشاط باشند، مردم کشور ایران می‌آیند و در این فضاها شرکت می‌کنند.

وی عنوان کرد: محفل امام حسنی‌ها نشان داد که ما قبل از آن نتوانستیم الگوی خوبی را برای برگزاری جشن‌های باشکوه با حضور مردم داشته باشیم و این شروع بسیار خوبی است؛ البته ما انتظار داریم امتداد استانی آن توجه و دیده شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان بیان کرد: سال آینده به حول قوه الهی همچنین برنامه‌ای در خوزستان خواهیم داشت و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا فضایی را مهیا کنیم که خانواده‌ها در مراسم باشکوه جشن میلاد امام حسن (ع) شرکت کنند و بعد آن محفل قرآنی در استان هم شکل بگیرد.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار