کد خبر: ۱۴۹۱۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

اگر شهدای اصحاب رسانه نبودند مظلومیت مردم غزه در جهان منعکس نمی‌شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در افطاری وحدت و مقاومت و گرامیداشت شهدای خبرنگار غزه گفت: اگر شهدای اصحاب رسانه نبودند هیچ گاه ظلمی که به مردم مظلوم فلسطین و غزه شد در دنیا انعکاس پیدا نمی‌کرد و ظلم استکبار پنهان می‌ماند و ما شاهد این بیداری و روشنگری جامعه نبودیم.
۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹

عکس گوشه متن افقی استفاده شود/////اگر شهدای اصحاب رسانه نبودند مظلومیت مردم غزه در جهان منعکس نمی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین درضیافت افطاری رامیداشت شهدای خبرنگار غزه اظهار کرد: خداوند متعال ۱۲۴ هزار پیامبر فرستاد تا انسان‌ها یقین بیاورند که وعده پروردگار حق است.

وی افزود: با پایان یافتن دوره نبوت این انسان‌ها بودند که در طول تاریخ نقش آفرینی کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: حضرت امام خمینی در سال ۵۷ با اراده الهی که داشت توانست وحدت و یکپارچگی را در بین مردم ایران رواج دهد و طاغوت را به نابودی بکشاند.

وی یادآورشد: در سال‌های اول انقلاب اسلامی در هیچ جای دنیا علیه طاغوت و استکبار همبستگی و یک صدایی وجود نداشت، اما اکنون به مدد امام، شهدا و ایستادگی مردم ایران این تفکر نشر پیدا کرد.

گرزین اظهار کرد: امروز با توجه به جنایاتی که در غزه دارد انجام می‌شود تمام کشور‌های دنیا علیه نظام استکباری به خیابان‌ها آمدند و در دفاع از این مردم مظلوم شعار سر می‌دهند.

وی ادامه داد: در جریان مقاومت اگر شهدای اصحاب رسانه نبودند هیچ گاه ظلمی که به مردم مظلوم فلسطین و غزه شد در دنیا انعکاس پیدا نمی‌کرد و ظلم استکبار پنهان می‌ماند و ما شاهد این بیداری و روشنگری جامعه نبودیم.

گرزین اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری و حضرت امام فرمودند وحدت و همبستگی راه پیشرفت برای کشور است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار