کد خبر: ۱۴۹۲۵
با همکاری امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام انجام شد؛

برگزاری رویداد مادران مقاومت در استان ایلام

رویداد مادران مقاومت (یادواره شهدای کودک غزه) در استان ایلام با همکاری امور بانوان استانداری، امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی و بسیج خواهران سپاه ناحیه استان ایلام برگزار شد.
۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵

برگزاری رویداد مادران مقاومت در استان ایلامبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: این رویداد با تعامل و همکاری بسیج جامعه زنان و مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری، با حضور سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام درسالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مریم بیگ محمدی گفت: در این رویداد سردار کریمیان به تبیین ویژگی‌های شهدای مقاومت پرداخت و افزود: یکی از ویژگی‌های شهدای غزه توسل به خدا است.

وی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و یادآور شد: وقایع امروز غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه اشغالی، در وقایع تأیید کننده خوی استکباری و ددمنشی رژیم صهیونیستی است.

سردار کریمیان گفت: این حرکت‌های مادرانه و اجتماعات خودجوش و عظیم بانوان در حمایت از مردم غزه، ماهیت پلید این رژیم را برای جهانیان بیش از گذشته آشکار میکند.

سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام: با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و مردم بی‌دفاع غزه و زنان و کودکان، تاکید کرد: امروز همه انسان‌های آزاده دنیا در راستای محکومیت جنایات هولناک و بی‌رحمانه صهیونیست‌ها وحمایت از مردم بی‌دفاع غزه به پا خاسته‌اند.

وی گفت: برای حمایت از مردم غزه همه باید در صحنه حضور داشته باشیم. مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام در خصوص بخش‌های مختلف رویداد گفت: رویداد بخش‌های مختلفی داشت از جمله، اجرای وصیت نامه خوانی از زبان کودکان غزه و همچنین مدیحه‌سرایی حماسی، و پخش کلیپ از جنایات صهیونیستی، جزو برنامه‌های این یادواره بودکه فضایی معنوی را در میان حاضران ایجاد کرد. در حاشیه رویداد، غرفه از غزه تا ظهور برگزار شد که در این نمیشگاه پیکر‌های نمادین کودکان شهید فلسطینی، همراه با ماکت تصویری از قدس ایجاد شد که نشان از همدردی مادران ایلامی با مادران و کودکان شهید مقاومت دارد.

ارسال نظر