کد خبر: ۱۵۰۱۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

عملیات وعده صادق، کام مردم مظلوم غزه را شیرین کرد

بدون شک تداوم ماجراجویی‌های رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷

عملیات وعده صادق، کام مردم مظلوم غزه را شیرین کردبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با صدور پیامی پیروزی مقتدرانه غیورمندان سپاه را تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
و ان جندنا لهم الغالبون
و همیشه سپاه ما بر دشمن غالب اند.
سوره صافات آیه ۱۷۳
 
اقدام موفق ومقتدرانه غیور مردان سپاه همیشه سرافراز در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه مقاوم را شیرین کرد.
 
این مأموریت موفقیت‌آمیز که در اجرای تدابیر هوشمندانه رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت پاسخ کوبنده و تنبیه متجاوز و به همت بلند فرماندهان و سربازان مخلص ولایت عملیاتی شد نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف بر ایستادگی در برابر متجاوزان، پیمودن مسیر عزت و اقتدار خلل ناپذیر بوده و در این راه به فضل الهی، نصرت و پیروزی نهایی از آن ملت ایران و مظلومان جهان است و بدون شک تداوم ماجراجویی‌های رژیم جعلی اسرائیل و همپیمانانش با پاسخ قاطع و پشیمان کننده‌تر فرزندان رشید این ملت در نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.
 
ضمن شکرگزاری به درگاه الهی به پاس این پیروزی بزرگ؛عزت، عظمت و سربلندی را برای ایران از خداوند متعال خواستارم

مهدی اخوان صباغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار