کد خبر: ۱۵۲۳۹
در آستانه روز معلم:

گردهمایی مربیان مدارس صدرا برگزار شد

در آستانه روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری (ره) در مراسمی از تلاش های مربیان، معلمان و کادر مدارس معارف اسلامی صدرا در شهر یزد تقدیر شد
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، شامگاه یکشنبه ۹ اردیبهشت و در آستانه روز معلم و سالروز شهادت شهید مطهری (ره) گردهمایی مربیان، معلمان و کادر مدارس صدرا شهر یزد برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام رحمانی رئیس دفتر امام جمعه معزز شهر یزد و نماینده ولی فیقه در استان یزد، حجت‌الاسلام نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد، دکتر رحیم نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد و دیگر مسئولان استان یزد برگزار شد از تلاش های مربیان، معلمان و کادر مدارس صدرا تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام نجیمی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در سخنانی اظهار داشت: در طول تاریخ قشر معلم از تاثیر گذار ترین اقشار جامعه بوده است و امروز هم همین طور است، معلم بیش از آنکه مدرس مسائل علمی باشد، مربی است.

وی در ادامه گفت: معلم برای دانش آموز یک الگوی تمام عیار است و باید از فرصت طلایی نوجوانی و فضایی که برای تربیت محیا شده است به شکل شایسته ای بهره بری ‌کرد.

در ادامه این گردهمایی استاد بمانی از پيشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت به سخنرانی و بیان خاطرات پرداخت، مهدی قانع و گروه سرود فجر جاوید نیز به اجرای برنامه پرداختند.

تقدیر از معلمان نمونه مدارس‌ صدرا در شهر یزد نیز پایان بخش این نشست بود.

 

ارسال نظر