مسئول قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از چهارمحال و بختیاری به کرمان

مسئول قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری اردو ملی دختران حاج قاسم در استان کرمان، گفت: از استان نیز یک کاروان ۴۰ نفره از دختران حاج قاسم به این اردو اعزام خواهند شد.
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، فاطمه اسکندری، مسئول قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری اردو ملی دختران حاج قاسم در استان کرمان، اظهار کرد: در این اردو رابطین دختران حاج قاسم در شهرستان‌ها و شهر‌های چهارمحال و بختیاری حضور خواهند داشت.

وی افزود: در این اردو که به صورت ملی برگزار خواهد شد علاوه‌بر چهارمحال و بختیاری گروه‌های دیگری نیز از سراسر کشور حضور دارند و مقرر است اجتماع ملی دختران حاج قاسم برگزار شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی بانوان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این اردو در گل‌گهر کرمان برگزار خواهد شد، ادامه داد: هدف اصلی از برگزاری اردو روایت پیشرفت و بازدید از کارخانجات استان کرمان است در همین راستا نیز از شرکت‌کنندگان در اردو درخواست شده پس از بازدید از کارخانه‌ها به تولیدات رسانه‌ای و روایت پیشرفت ایران اسلامی بپردازند.

اسکندری عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع روایت پیشرفت ایران اسلامی و محوریت قرار گرفتن این بحث در اردوی ذکر شده توانایی‌های رسانه‌ای افراد شرکت‌کننده مانند گویندگی و تدوین نیز بررسی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این اردو ۳۶ نفر از سرگروهان و چهار نفر از مربیان حوزه دختران حاج قاسم حضور دارند، خاطرنشان کرد: صبح روز سه‌شنبه کاروان از استان چهارمحال و بختیاری به سمت استان کرمان حرکت خواهد کرد و زمان بازگشت نیز پنج‌شنبه شب یا صبح جمعه است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار