کد خبر: ۱۵۵۰۳
با حضور جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای اردبیل:

برگزاری آئین اختتامیه مراسم جزءخوانی و تجلیل از مفرسین و مرتلین قرآن در اردبیل

آئین اختتامیه مراسم جزءخوانی و تجلیل از مفرسین و مرتلین قرآن با حضور نماینده ولی ففقیه در استان و امام جمعه اردبیل و جمعی از مسئولین ادارات و نهادها برگزار شد.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در مراسمی با عنوان آئین اختتامیه جزءخوانی قرآن از مفرسین و مرتلین قرآن کریم که در ماه رمضان همکاری داشتند با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
 
در این مراسم آیت االله سید حسن عاملی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در سخنانی بر ضرورت توجه خانواده‌ها به قرآن اشاره کرد و افزود: قرآن نور بخش خانه‌ها است و باید خانواده‌ها در انس بخشیدن فرزندان با قرآن تلاش کنند.


در ادامه حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در سخنانی به استقبال ۴۰ هزار نفری از مسابقه "زندگی با آیه ها" در استان خبر داد و افزود: برگزاری ۴۲۱ مراسم جزءخوانی، ۱۸۷ محفل قرآنی، ۲۴۵ جلسه تفسیر قرآن با محوریت" زندگی با آیه ها" و۸۹ کرسی تلاوت با محوریت طرح "سمیر" از برنامه‌های ویژه ماه رمضان در استان اردبیل بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مهم قرآنی در مناطق مختلف استان افزود: در استان اردبیل گام‌های موثری در استفاده از ظرفیت‌های قرآنی و استفاده از توانمندی تمام شهرستان‌های استان برداشته شده است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار