کد خبر: ۱۵۵۰۴
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل:

مصونیت فرزندان از آسیب های اجتماعی مستلزم توجه والدین به تعالیم قرآن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: محافل و مجالس قرآنی عامل موثری در صیانت فرزندان از آسیب های اجتماعی است.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آیت الله سید حسن عاملی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در مراسم اختتامیه آئین جزءخوانی و تجلیل از قاریان قرآن در سخنانی اظهار کرد: تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به سمت تعالیم قرآنی مهم‌ترین اصل در توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه است.


وی بر ضرورت توجه خانواده‌ها به قرآن اشاره کرد و افزود: قرآن نور بخش خانه‌ها است و باید خانواده‌ها در انس بخشیدن فرزندان با قرآن تلاش کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل با اشاره به نقش مساجد در رسیدگی به مشکلات اهالی محلات اشاره کرد و افزود: مساجد باید در رسیدگی به مشکلات مردم پیشقدم باشند.

آیت الله عاملی با ابراز خرسندی از اعزام مربیان قرآن به مدارس در مناطق حاشیه شهر اردبیل خاطر نشان کرد: برای دستیابی به تربیت صحیح، قرآن باید با شیوه نوین و جذاب در مدارس و خانواده‌ها وارد شود.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد‌ها برگزار شد، از مفرسین و مرتلین قرآن ماه رمضان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار