کد خبر: ۱۵۵۰۶
اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام؛

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام با فعالان فرهنگی بدره

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام با امام جمعه و فعالان فرهنگی شهرستان بدره دیدار کرد.
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی با فعالان فرهنگی بدرهبه گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، باحضور حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام والمسلمین دانیاری امام جمعه، دکتر علیزاده فرماندار و جمعی از مسئولین و فعالان فرهنگی و تبلیغی شهرستان بدره نشست هم اندیشی فرهنگی شهرستان در محل دفتر امام جمعه بدره برگزار شد.

در ابتدای این نشست، حجت‌الاسلام ناظری رئیس اداره تبلیغات اسلامی بدره گزارش کوتاهی از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی، قرآنی در دوماهه اول سال بویژه ماه مبارک رمضان بیان کرد.

در ادامه حجت‌الاسلام دانیاری امام‌جمعه شهرستان، با تقدیر از زحمات پرسنل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، به کمبود فضای مسجد در سطح شهر بدره و کمبود امکانات زیرساختی و عمرانی و فرهنگی در مساجد و خانه‌های عالم شهرستان اشاره کرد و خواستار تامین مُبلغ دائم و مستقر در سطح مساجد شهرستان شد.

در ادامه دکتر علیزاده فرماندار بدره، گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در جهت اضافه شدن مسجد در نقشه مسکن ملی جدید این امر انجام خواهد شد.

پس از فرماندار، تعدادی از فعالان فرهنگی به ارائه طرح‌ها و مباحثی در خصوص رونق بخشیدن بیشتر مراسمات و برنامه‌های فرهنگی شهرستان مطالبی را بیان کردند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رحیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ظرفیت روحانیون و فعالان فرهنگی و تبلیغی در سطح‌مساجد از رایزنی‌ها و هماهنگی لازم برای تأمین روحانی با هماهنگی دفتر تبلیغات اسلامی، برای نقاط مختلف شهری و روستایی با محوریتِ، داشتن خانه عالم مطالبی رابیان کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار