با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین طاهری؛

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد منصوب شد

صبح امروز حجت‌الاسلام والمسلمین محمود خداوردی با دریافت حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به عنوان مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد منصوب شد.
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود خیری، امام جمعه شهرستان فلارد و حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی، مدیر حوزه علمیه برادران استان ساختمان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد افتتاح شد.

در این آیین با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام والمسلمین محمود خداوردی به عنوان مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

با سلام و احترام؛

اکنون در فصل نوین حرکت تحول خواهانه پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی و هم قدم با گام دوم انقلاب اسلامی به سوی تمدن سازی نوین اسلامی، جناب‌عالی را به واسطه سوابق ارزشمند فرهنگی و تبلیغی و انقلابی‌تان، به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد منصوب می‌نمایم.

انس با طبقات مختلف مردم و تواضع و فروتنی در مواجهه با آنان به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب، تعامل هم‌افزا با نهاد‌های انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در به میدان درآوردن جریان‌های طلبگی و دانشجویی و اتصال وثیق به سرمایه‌های انسانی، علمی و تبلیغی حوزه‌های علمیه و علمای بلاد، مهم‌ترین و مؤثرترین ره‌یافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده به شمار می‌آید.

بدیهی است توجه به جوشش‌های قرآنی، ظرفیت فرهنگی اجتماعی بانوان و تبیین و ترویج الگوی سوم یعنی زن مسلمان ایرانی، هم‌چنین اهتمام به ظرفیت نوجوانان پر انرژی و پر استعداد آن شهرستان جهت حضور پر شور و نقش آفرین در میدان‌های مختلف انقلاب اسلامی مورد انتظار است.

از درگاه خداوند منّان برای حضرتعالی، توفیق الهی و بهره‌مندی از ادعیه زاکیه حضرت بقیه الله الأعظم (اروحنا فداه) را طلب می‌نمایم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد منصوب شد

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار