حجت‌الاسلام خداوردی تصریح کرد:

شهرستان فلارد دارای یک سابقه فرهنگی بسیار غنی است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد گفت: در شهرستان فلارد سابقه فرهنگی بسیار غنی وجود دارد و امید است از این پس نیز در این شهرستان شاهد گسترش فرهنگ دینی که منتهی به تمدن اسلامی و ظهور امام عصر (عج) خواهد بود، باشیم.
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام محمود خداوردی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد در آیین افتتاح این اداره و معارفه مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد، اظهار کرد: شهرستان فلارد یک شهرستان فرهنگی است و بسیاری از کسانی که در این زمینه فعالیت دارند با نهاد‌های مذهبی و معنوی ارتباطی تنگاتنگ دارند.

وی با اشاره به افتتاح اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد، افزود: افراد بسیاری مانند فرماندار و امام جمعه شهرستان همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برای افتتاح این اداره در شهرستان فلارد تلاش و پیگیری بسیاری داشتند و لازم است از این افراد قدردانی شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد ادامه داد: شهرستان فلارد دارای مردمانی مومن و متدین است که همواره در صحنه‌های مهم حضور پررنگی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام خداوردی عنوان کرد: در شهرستان فلارد سابقه فرهنگی بسیار غنی وجود دارد که حضور فعالان عرصه فرهنگی و مردم ولایتمدار در این شهرستان یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در شکل‌گیری این فرهنگ غنی است و امید است از این پس نیز با همکاری یکدیگر در شهرستان فلارد شاهد گسترش فرهنگ دینی که منتهی به تمدن اسلامی و ظهور امام عصر (عج) خواهد بود باشیم.

افتتاح اداره تبلیغات اسلامی فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان فلارد را گسترش می‌دهد

در ادامه این آیین حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی، مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری با اشاره به استعداد‌ها و ظرفیت‌های فراوان موجود در شهرستان فلارد، اظهار کرد: همین امر تبدیل فلارد به شهرستان و ایجاد ادارات مختلف از جمله اداره تبلیغات اسلامی در این منطقه را در پی داشت.

وی افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری همچنین فرماندار و امام جمعه شهرستان فلارد پیگیری و تلاش‌های بسیاری جهت افتتاح اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان فلارد داشتند که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

مدیر حوزه علمیه برادران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حجت‌الاسلام محمود خداوردی که امروز به عنوان مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلارد منصوب شد در عرصه تبلیغ فعالیت‌های بسیار ارزنده‌ای داشتند و با توجه به شناخت و تعامل خوبی که با مردم این شهرستان دارند قادر به انجام کار‌های بزرگی خواهند بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی عنوان کرد: طی سالیان گذشته در شهرستان فلارد شاهد فعالیت‌های گسترده تبلیغی از سوی مبلغین بودیم و امیدواریم با افتتاح اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان این فعالیت‌های تعمیق و گسترش پیدا کنند.

وی با اشاره به اهمیت وجود همدلی در شهرستان فلارد، اضافه کرد: این موضوع می‌تواند به ایجاد یک حرکت نو جهت ارتقا همه جانبه شهرستان منجر شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار