کد خبر: ۱۵۶۱۱
به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد؛

برگزاری رویداد ملی توانمندسازی "شهید شهرکی" ویژه امامان محله استان اردبیل 

رویداد ملی توانمندسازی "شهید شهرکی" ویژه امامان محله و کنشگران مسجدی به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزار شد.
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیر عامل بنیاد هدایت کشور، حجت الاسلام یاسین حسن زاده راهیار بنیاد هدایت شمالغرب کشور و حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، رویداد توانمندسازی "شهید سجاد شهرکی" با محوریت پیشرفت محله با جهاد تبیین ویژه امامان محلات و کنشگران مسجدی استان، در سالن اجتماعات مدرسه صدرای اردبیل برگزار شد.

در این رویداد حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بیناد هدایت کشور در سخنانی اظهار کرد: امامت و توانمندی و کنشگری امامان، مهم‌ترین عنصر در مساجد است؛ از این رو بنیاد هدایت با محوریت «تعالی شبکه امامت» شکل گرفت.

وی گفت: رویداد توانمند سازی «شهید شهرکی» با هدف بررسی راهبرد‌ها و رویداد‌های کلان در انجام رسالت و نقش امامان محله و کنشگران مسجدی در تمامی استان‌های برگزار می‌شود که استان اردبیل نیز از استان‌های هدف در این رویداد فرهنگی و دینی است.

در ادامه حجت الاسلام قاسم جعفرزاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سخنانی گفت: بنیاد هدایت کشور در تولید نرم افزار مدیریت مسجد موفق عملکرد و توانسته به تولید دانش در این زمینه بپردازد.

وی افزود: با همه فراز و نشیب ها، تصمیمات و نظریات در حوزه مساجد، همگان بر این امر اتفاق نظر دارند که مدیریت و فرماندهی مسجد باید به دست روحانیون انجام شود.

در این رویداد توانمندسازی، امامان محله استان اردبیل در قالب گعده‌های علمی و فرهنگی به بیان گزارش فعالیت‌های خود در محلات مختلف پرداخته و ضمن تبادل تجارب، نظرات و پیشنهادات خود را در تقویت فعالیت مساجد ارائه کردند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار