کد خبر: ۱۵۶۲۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

اجرای ۱۷۰ برنامه همزمان با دهه کرامت در گلستان

حجت الاسلام رضا دیلمی از اجرای بیش از ۱۷۰ برنامه همزمان با دهه کرامت در گلستان خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه کرامت به همت سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری تشکل‌های دینی و انقلابی استان برگزار خواهد شد.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا دیلمی در دیدار اعضای ستاد دهه کرامت استان با آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در گلستان اظهار کرد: یکی از الطاف الهی که شامل حال مردم عزیز کشور ما شد هجرت تمدن ساز و جریان ساز حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا (س) به ایران اسلامی بود.

وی بیان کرد: امروز باید از الگوی سوم زن مسلمان در برابر الگوی اول و دوم جهان غرب و شرق با عظمت یاد شود که تاسی گرفته از حضرت زهرا (س) و حضرت معصومه (س) هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: نشر این گفتمان و معارف حضرات معصومین (ع) به ویژه سیره رفتاری و عملی امام رضا (ع) که، ولی نعمت ما هستند باید انجام شود.

حجت الاسلام دیلمی گفت: باعث افتخار است که استان گلستان باب الرضا هست و مردم از نقاط مختلف کشور از این استان عبور کرده و به پابوس آن حضرت مشرف می‌شوند.

وی، نقش استان گلستان و نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی را بسیار پررنگ بیان کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با همت جمع بیش از یکصد و ۷۰ برنامه در حوزه‌های مختلف را به همت تشکل‌های دینی و انقلابی به صورت مردم پایه در ایام دهه کرامت برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به حضور خادمان رضوی و حضرت معصومه (س) در استان، ابراز کرد: خادمانی که تشریف آورده بودند برخی برای اولین بار استان گلستان را می‌دیدند و اظهار می‌داشنتند مردم استان گلستان ارادت خوبی به خادمین حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) دارند و از ارادت برادران اهل سنت به نیکی یاد می‌کردند که به عنوان قزل امام یاد می‌کنند.

وی تصریح کرد: بستر استان گلستان برای برگزاری این این نوع برنامه‌ها فراهم است و همدلی خوبی هم بین نهاد‌های فرهنگی، انقلابی و ارزشی هم وجود دارد.

حجت الاسلام دیلمی اظهارامیدواری کرد: با وفاق و همدلی گام‌های موثری در جنگ ادراکی و شناختی در راستای نشر معارف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بیش از گذشته در این سرزمین برادری داشته باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار