کد خبر: ۱۵۶۴۹
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد:

برپایی «رویداد ملی شهید شهرکی» در استان مازندران

معاون فرهنگی و پژوهشی تبلیغات اسلامی مازندران از برپایی رویداد ملی «شهید شهرکی» با هدف توانمندسازی کنشگران مسجدیِ عرصه جهاد تبیین در استان خبر داد.
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲

رویداد کارگاهی شهید شهرکی در مازندران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام درخشنده با تاکید بر اهمیت برگزاری دوره‌های کارگاهی ویژه مبلغین، بیان داشت: رویداد شهید شهرکی با رویکرد توانمند سازی امامان جماعات و ارکان مسجد‌های شاخص استان و محلات مورد هدف وزارت کشور در شهر‌های بابل و چالوس برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره در ادامه دو رویداد قبلی شهید آرمان و شهید اصلانی در قم و فریدونکنار روز شنبه ۲۹ در چالوس و تا عصر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در بابل در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه نشست بعدی این دوره در مشهد برگزار خواهد شد، خاطر نشان کرد: این سومین دوره ازاین رویداد آموزشی با هدف توانمند سازی روحانیون است که به صورت کارگاهی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم هدفمندسازی دوره‌های آموزشی بر اساس راهبرد‌های فرهنگی و اجتماعی در محلات، تصریح کرد: این دوره‌ها در مسیر حل مسایل محله و رفع مشکلات آسیب‌های اجتماعی محلات و بدنبال ارتقا و پیشرفت جامعه هدف است.

حجت اسلامی درخشنده ادامه داد این نشست با حضور استاتیدی از بنیاد هدایت سازمان تبلیغات اسلامی با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از مبلغین و ارکان مساجد در شهر‌های چالوس و بابل در حال برگزاری است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار