کد خبر: ۱۵۶۵۸
به مناسبت دهه کرامت؛

جشنواره شکوه ایران زمین در دیلم برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و با همکاری سازمان امور اجتماعی، دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیلم و هیئت مذهبی امام حسن مجتبی (ع) جشنواره شکوه ایران زمین در ساحل شهر دیلم برگزار شد.
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام محمود اسدی، امام جمعه، محمد اسدی فرماندار، ایوب ترک‌زاده شهردار، حجت‌الاسلام آیت اندرزیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و سایر اعضای شورای اداری جشنواره شکوه ایران زمین در ساحل شهر دیلم برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسدی در این مراسم گفت: فرزند در نگاه دین، هدیه‌ای از سوی خداوند به شمار می‌آید که پسر در این نگاه، نعمت و دختر، نیکی و رحمت است و در واقع آموزه‌های دینی تلاش دارند تا همگان را به ارزشمندی دختران آگاه سازند و با سم‌زدایی از گمان‌های خرافی به جا مانده از جاهلیت، امنیت روانی بیشتری را برای بالندگی دختران فراهم آورند.

امام جمعه دیلم افزود: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر امسال ما شاهد بیش از ۱۰ جشن شاخص در مساجد، هیئات مذهبی بوده‌ایم که از همین جا از برگزارکنندگان تقدیر و تشکر می‌کنم.

گفتنی است، در پایان این جشنواره که ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ساحل دیلم برگزار شد، حسین حقیقی از خوانندگان مطرح کشوری قطعات شعری زیبایی را نیز سرود و از خادمین هیئت امام حسن مجتبی (ع) تقدیر شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار