کد خبر: ۱۵۶۶۲
با حضور استاندار مرکزی؛

رویداد طوفان بیداری در مرکز رشد ماهور برگزار شد

رویداد تولید محتوای رسانه‌ای خلاقانه برای فلسطین "طوفان بیداری" به همت مرکز رشد ماهور در حوزه‌های پوستر، تولیدات ویدئویی، موشن‌گرافیک و بخش آزاد برگزار شد.
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، این رویداد در محورهای موج بیداری دانشگاه‌های غربی علیه اشغالگری و نسل‌کشی اسرائیل در فلسطین، روشنگری هشت دهه سابقه جنایت، ظلم و اشغالگری رژیم صهیونیستی، محکومیت سکوت نهادهای بین‌المللی در برابر اقدامات ضد حقوق بشری اسرائیل و تبین دستاوردهای محور مقاومت از عملیات طوفان الاقصی تا وعده صادق تولید محتوا خواهد داشت.

فرزاد مخلص‌الائمه، روز جمعه در آیین افتتاحیه رویداد "طوفان بیداری" در مرکز رسانه ماهور اراک، افزود: مرکز ماهور باهمت مدیران، مسیر رشد را با شتاب طی می‌کند تا به نتایج موردنظر دست یابد.

 وی بیان کرد: ۱۱۰ نفر در رویداد فرهنگی و رسانه‌ای طوفان بیداری در مرکز ماهور اراک رقابت خود را آغاز کرده‌اند.

 مخلص‌الائمه افزود: در این رقابت، پیوند علم و فناوری، هنر و رسانه با بیداری و آزادگی در مرکز رسانه‌ای ماهور شکل‌گرفته است.

 وی به تاریخچه مبارزه در فلسطین اشاره کرد و ادامه داد: همه دشمنان تلاش کردند تا نفس آزادی را در غزه بگیرند؛ اما جریان‌های مبارزاتی، اجازه نداد و اکنون همه جهان بر علیه رژیم صهیونیستی فریاد نابودی سر می‌دهند.

 هادی بیات مدیر مرکز رشد ماهور : ۱۹۰ نفر در چهار حوزه رسانه، پوستر، موشن‌گرافی و آزاد برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کردند که ۱۱۰ نفر انتخاب و امروز با هم به رقابت می‌پردازند.

ایشان افزود: شرکت‌کنندگان از ساعت ۶ صبح روز جمعه تا ساعت هشت عصر به تولید اثر می‌پردازند و اختتامیه این رویداد با معرفی آثار برتر برگزار می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار