کد خبر: ۱۵۶۷۶
آذربایجان غربی| مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

شهادت شهدای خدمت موجب همبستگی ملی و جبهه مقاومت خواهد شد

حجت الاسلام امامی گفت: شهادت شهدای خدمت موجب همبستگی ملی و جبهه مقاومت خواهد شد.
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

به گزارش روابط عموم سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام منصور امامی امروز در گفتگو با شبکه تلویزیونی مهاباد با اشاره به این که شهادت مجاهد در راه خدمت به دین و خلق خدا، برافراشته شدن علم توحید است، اظهار داشت:  طبق آموزه های اسلامی مؤمن در هر حالی که از دنیا برود شهید است بخاطر این که مؤمن تکلیف مدار است و در هر حال می داند خدا متعال از او چه می خواهد و در این راستا قدم بر میدارد، خصوصا شخصیت هایی هم چون حجت الاسلام و المسلمین رئیسی که خدمت گذاری، مجاهدت را مردم داری ایشان را مردم دیدند.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری اسلامی در مسائل اسلامی و جریان مقاومت خوب وارد شدند و امروز پشت گرمی جریان مقاومت به ایران اسلامی مقاوم است و ایران اسلامی در مسیر تعالی کلمه توحید قدم بر می دارد و شهید جمهور به خوبی این را در عمل خود نشان داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد:  مجاهدت های شهید رئیسی در خدمت رسانی به مردم موجب شد خدای متعال ایشان را عزیز و بزرگ بکند و همین سنت را  ما در طول تاریخ انقلاب اسلامی در مورد دیگر افرادی که جان و مال و آبروی شان را برای خدمت به خلق خدا و تعالی کلمه توحید به کار گرفتند دیدیم و این ها همیشه در قلب مردم خواهند بود و شهید رئیسی فردی بود که همیشه در میدان  کنار مردم قرار داشت و شاید هر کسی نتواند این گونه باشد.

وی تصریح کرد: شهادت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بحول الله همبستگی ملی و بین المللی جبهه مقاومت و امت اسلامی را روز افزون خواهد کرد و دشمنان اسلام در داخل و خارج روز به روز تضعیف و نابود می شوند و ان شاالله به برکت این شهادت ها شاهد از بین رفتن کامل رژیم کودک کشی صهیونیسستی باشیم که برادران و خواهران ما را در فلسطین قتل عام می کنند.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: امروز به گونه ای شده است که افرادی که کمترین درکی از انسانیت نیز دارند به قتل عام مردم فلسطین واکنش نشان می دهند و این یکی از معجزات انقلاب اسلامی است. به این دلیل که قبل از انقلاب اثری از نام فلسطین به میان نمی آمد و امام رضوان الله علیه بود که ادبیات مقاومت و دفاع از فلسطین و پشت مردم و ملت فلسطین بودن را وارد ادبیات سیاسی جهان و منطقه کرد و فلسطین را به صدر مسائل اسلام آورد.

وی تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به خوبی توانستند خط فکری امامین انقلاب را در موضوع و مسئله مقاومت و فلسطین پیش ببرند و این مسیر خدمت، جهاد و حل مشکلات کشور همیشه باید باز باشد و شهادت این بزرگان برای ما الگویی جهت دلگرمی در این راه باشد و خدای متعال مزد خادمین مسیر حق را شهادت که آرامیدن در آغوش پروردگار می باشد، قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی عنوان داشت:  حجت الاسلام و المسلمین رئیسی و همراهان وی به اوج قله سعادت رسیدند و امیدواریم ما هم در این مسیر قدم برداریم و به سعادت برسیم.

وی در ادامه گفت: گوشزد کردن استحکام ایمان به همدیگر مهم ترین وظیفه امروز ماست و خداوند متعال می فرماید: مَا نَنْسَخْ مِنْ آيَةٍ أَوْ نُنْسِهَا نَأْتِ بِخَيْرٍ مِنْهَا أَوْ مِثْلِهَا و سنت الهی ات که خدای متعال هیچ آیه ای را بر نمی دارد مگر این که مثل آن یا بهتر از آن را در جای او قرار می دهد و باید به سنت های الهی ایمان داشته باشیم  و اگر در راه خدای متعال استقامت داشته باشیم پروردگار متعال نیز نصرت خود را بر ما نازل می کند کما این که در یمن، لبنان، فلسطین و .... این اتفاق افتاد و ما امروز شاهد به ظهور رسیدن سنت های الهی هستیم.

حجت الاسلام امامی افزود: سنت های الهی دو جنبه دارد که یک بخش آن به ما انسان ها برمی گردد؛ اگر ما پایمردی و مقاومت داشته باشیم قطعا خدای متعال نصرتش را بر ما نازل خواهد کرد. دشمن سعی می کند هر اتفاقی در کشور می افتد به نفع خودش بهره برداری کند و قطعا این همبستگی ملی باید برای ما پررنگ باشد و عظمت و شکوه این راه اجازه ندهد لجن پراکنی های دشمن سد راه ما باشد.

وی ادامه داد: الحمدلله در کشوری زندگی می کنیم که رهبر فرزانه آن امید و آرامش را به کشور و ملت تزریق می کنند و دیروز هم با پیام خودش این امید را به مردم تزریق کردند و ما سختی های بزرگ تر از این را تجربه کردیم و شهادت این عزیزان موجب حرکت با قدرت مردم و مسئولین در مسیر پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد.

ارسال نظر