کد خبر: ۱۵۶۹۵
شامگاه دوشنبه؛

مردمان جزیره ابوموسی، شهادت شهدای خدمت را گرامی داشتند

مراسم شهدای خدمت، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و هیئت همراه، توسط اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی در مسجد جامع امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان برگزار شد.
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در این مراسم که با حضور اقشار محتلف مردم برگزار شد؛ ابتدا به تلاوت سوره هایی از قرآن کریم پرداخته شد و در ادامه خطیب مراسم به مناسبت شهادت حجت الاسلام رئیسی و هیئت همراه به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی، خطیب این مراسم اظهار کرد: از ویژگی های بارز رئیس جمهور شهید این بود که به معنای واقعی کلمه عاشق خدمت بود و در راه خدمت به مردم و برای رضای خدا به شهادت رسید.

وی گفت: در دوران ریاست جمهوری آقای رئیسی شاهد تحولات خوبی در سطح کشور بودیم هرچند ایشان مسئولیت ریاست جمهوری را با اقتصادی فراوان به جا مانده از گذشته تحویل گرفت اما با قدرت به دنبال حل این مسائل بود و در بسیاری از مسائل نیز به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرد.

حجت الاسلام موسوی افزود: شهید حجت الاسلام رئیسی توانست در این دوران بسیاری از کارنجات و صنایع را دوباره به چرخه تولید برگرداند و برای افراد زیادی با این حرکت شغل ایجاد شد و بار دیگر در کشور مسکن سازی رونق گرفت و افراد زیادی می توانند با پایان یافت این پروژه ها صاحب خانه شوند.

وی درباره اقدامات آقای امیرعبدالهیان نیز گفت: این شهید عزیز نیز در عرصه دیپلماسی و سیاست خارجی بسیار خوب عمل کرد و توانست راهبردهای مد نظر خود با بسیاری از کشورها ارتباط ما را افزایش دهد و در این عرصه بسیار خوب عمل کرد.

این کارشناس دینی خاطر نشان کرد: از دست دادن افراد کارآمد در یک نظام سیاسی بسیار دشوار است اما همانگونه که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ایی عزیز فرمودند فقدان این افراد اختلالی در امر اداره کشور به وجود نخواهد آورد چرا که از ابتدای انقلاب افراد بسیاری راه شهادت را پیمودند اما قطار انقلاب به حرکت خود ادامه داد.

وی اضافه کرد: از دست دادن این عزیزان غم اندوه بزرگی به قلب ملت ایران وارد کرد اما این انقلاب با رهبری رهبر فرزانه آن این دشواری ها را مانند حوادث دیگر پشت سر خواهد نهاد و افراد پای کار دیگری جایگزین این نیروهای مجاهد و مردمی خواهند شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار