کد خبر: ۱۵۷۰۷
با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان برگزار شد؛

مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در دانشگاه صنعتی شاهرود

آئین بزرگداشت شهادت دکتر رئیسی و یاران شهیدش با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.
۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹

به گزارش روابط عموم سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عبداللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان در مراسم بزرگداشت شهادت حجت الاسلام دکتر رئیسی و یاران شهیدش در دانشگاه صنعتی شاهرود با برشمردن صفات یک مومن واقعی گفت: رمز موفقیت در اجتماع، مدیریت و خدمت به مردم راز داری، مدارا با دیگران و صبر است.

وی افزود: صبر به معنی مقاومت و تحمل در برابر معضل و مبارزه برای حل آن بوده و از ویژگی‌های بارز انبیا و اولیا الهی می‌باشد.

حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه  شهید رئیسی نمونه بارز یک مومن واقعی بود که درس اخلاق و مردم داری را به دیگران به خوبی نشان می‌داد گفت: حجت الاسلام شهید دکتر رئیسی به اتفاق نظر همه موافقان و مخالفان به معنای واقعی کلمه اخلاق مدار و دارای ویژگی‌های مومن واقعی بود.

وی اظهار داشت: خدمات شهید رئیسی در دوران عمر پر برکت خود طعم عدالت و مردمی بودن را به خوبی به مردم چشاند و خلوص از نکات بارز این شهید برای حضور در میدان خدمت رسانی همیشگی به مردم بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: شهادت مجاهدینی نظیر شهید حجت الاسلام دکتر رئیسی و همراهانش بدنه اسلام و انقلاب را مستحکم‌تر و مردم را به آینده این نظام امیدوار‌تر خواهد کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار