کد خبر: ۱۵۷۸۷
با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان انجام شد؛

افتتاحیه دوره آموزشی درمانگر نوجوان در شهرگرگان

با هدف توانمندسازی و فعال سازی نخبگان عرصه تعلیم و تربیت با شرکت ۴۵ نفر از نخبگان حوزوی و دانشگاهی و زمانبندی ۸۰ ساعت آموزشی در گرگان آغاز به کار کرد.
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، چهارمین دوره آموزشی " درمانگر نوجوان" با هدف توانمندسازی و فعال سازی نخبگان عرصه تعلیم و تربیت با شرکت ۴۵ نفر از نخبگان حوزوی و دانشگاهی و زمانبندی ۸۰ ساعت آموزشی در گرگان آغاز به کار کرد.

در افتتاحیه این دوره حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در این جلسه شاهد همدلی و هم افزایی انسان‌های دغدغه مند در امور تربیتی و فرهنگی با نگاه مشاوره ای و احیاء هویت ایرانی اسلامی هستیم.

افتتاحیه دوره آموزشی درمانگر نوجوان در شهرگرگان

وی در ادامه افزود: با همدلی‌ها ، هم افق شدن‌ و ارتقاء دانش‌ها می توان موانع و خلأها را رفع کرد و این نشست‌ها سرآغاز یک اتفاق و تحول مثبت اخلاقی ،تربیتی و شناختی در شهرستان گرگان است. 

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نودهی مسئول مرکز مرآت و استاد دوره به بیان اهداف و سرفصل های آموزشی این دوره پرداخت‌.

افتتاحیه دوره آموزشی درمانگر نوجوان در شهرگرگان

نودهی اظهارداشت؛جهت تعالی کارایی خانواده، لازم است علاوه بر شناخت فردی جوانان از خود و ارزشهایشان (خودآگاهی)، بر تحکیم پیوند و روابط میان زوجین و اعضای خانواده و نیز تعالی خانواده تأکید شود. مقصود از تحکیم خانواده، فراگیری اصل اعتدال میان همگان، حاکمیت اخلاق و حفظ حقوق زوجین و فرزندان است.

حجت الاسلام نودهی گفت:تعالی خانواده یعنی (تشکیل " تحکیم " فرزندآوری) نیز به معنای پرداختن به جنبه‌های حقیقی انسان و ایجاد زمینه رشد و تعالی برای هر یک از اعضای او است و شاخص مهم در خانواده متعالی، همراهی و همدلی و هم‌اندیشی اعضای آن است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار