حجت‌الاسلام والمسلمین داوری تشریح کرد:

مرحله استانی مسابقه «زندگی با آیه‌ها» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد گفت: مرحله استانی مسابقه بزرگ «زندگی با آیه‌ها» با گرامیداشت یاد شهدای خدمت در شهرستان شهرکرد و همزمان با سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین داوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و هیات همراه ایشان، اظهار کرد: مرحله استانی مسابقه بزرگ «زندگی با آیه‌ها» همزمان با سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان شهرکرد و همزمان سراسر استان برگزار شد.

وی افزود: این مرحله از مسابقه زندگی با آیه‌ها در با حضور ۳۵۰ نفر از شهرستان‌های شهرکرد و فرخ‌شهر و صرفا به صورت شفاهی برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد با بیان اینکه برگزیدگان مرحله استانی مسابقه زندگی با آیه‌ها در تیرماه به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، ادامه داد: این مسابقه بزرگ قرآنی با حضور هفت داور خانم و یک داور آقا قضاوت شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین داوری عنوان کرد: موسسه قرآنی ثامن‌الحجج (ع) در فرخ‌شهر همچنین موسسات قرآنی جامعة‌القرآن، اهل بیت (ع) و الرحمن شهرستان شهرکرد در برگزاری مرحله استانی مسابقه زندگی با آیه‌ها همکاری داشتند.

وی درخصوص شیوه برگزاری این مرحله از مسابقه زندگی با آیه‌ها که به صورت شفاهی برگزار شد، گفت: در ابتدا شرکت‌کنندگان به دو یا سه سوال طرح شده از سوی داوران پاسخ داده و سپس به مدت سه دقیقه فرصت داشتند تا مباحث تفسیری یکی از آیات طرح که توسط داوران انتخاب می‌شد را بیان کنند بنابراین تسلط افراد بر مباحثی همچون حفظ، ترجمه و تفسیر ۳۰ آیه منتخب طرح زندگی با آیه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد اضافه کرد: در بارم‌بندی نمرات مرحله استانی مسابقه زندگی با آیه‌ها مواردی همچون تفهیم مطالب، حسن بیان و... دیده شده بود که داوران نیز براساس همین موضوعات نمرات شرکت‌کنندگان را درنظر می‌گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین داوری تصریح کرد: ثواب تلات آیات نورانی قرآن کریم در این رویداد بزرگ قرآنی به نثار ارواح پرفتوح شهدا به ویژه شهید حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان شد.

گفتنی است، مرحله استانی مسابقه «زندگی با آیه‌ها» همزمان با شهرستان شهرکرد در سراسر استان چهارمحال و بختیاری و در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های مختلف برگزار شد که در این رویداد بزرگ قرآنی حدود ۷۰۰ شرکت‌کننده حضور داشتند.

ارسال نظر