کد خبر: ۱۵۸۵۶
رییس تبلیغات اسلامی قشم:

شهید حجت الاسلام رئیسی ذوب در خدمت به مردم بود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: شهید حجت الاسلام رئیسی، ذوب در خدمت به مردم و شخصیتی اخلاق‌مدار، پرتلاش، ولایت‌مدار و شجاع بود.
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام غلامعلی کاظمی در گفتگو با روابط عمومی گفت: مقام معظم رهبری در پیام تسلیتی که برای شهادت حجت الاسلام رئیسی صادر فرمودند، از شهید رئیسی به عنوان فرد با کفایتی نام برده بودند.

وی افزود: مسئولان و مدیران برای اینکه بتوانند به وظیفه خود به درستی عمل کنند باید دارای خصلت‌های ویژه‌ای باشند که یکی از این خصلت‌ها تقوا می‌باشد، زیرا تقوا انسان را از گناه دور می‌سازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم، صبر و بردباری را دیگر صفات و ویژگی‌های ضروری در وجود انسان مومن عنوان کرد و گفت: کسانی که دارای صبر و شکیبایی هستند دیر خشمگین می‌شوند و همین امر باعث می‌شود که بهتر امور را انجام دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی یادآور شد: افرادی که به این صفات مزین باشند و شناخته شده باشند همیشه مورد حسادت دشمنان هستند، زیرا این افراد باعث خنثی شدن توطئه دشمنان می‌شوند.

وی گفت: شهید حجت الاسلام رئیسی یک شخصیت فوق العاده ای بود که هم در عرصه نظام فکری و فرهنگی معرفتی و در حوزه رفتارهای اجتماعی و هم در حوزه مدیریت دارای شخصیت کاملا در تراز جمهوری اسلامی بود و در هر منصبی که قرار می گرفت مایه تحول و پیشرفت آن منصب می شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم افزود: نگاه رئیس جمهور شهید، تحقق تمدن و پیشرفت و عدالت بر مبانی فرهنگ اسلامی بود و در این راه فوق العاده مجاهدت می کرد و در این راه هیچ چیزی را برای خود نمی خواست.

کاظمی بیان داشت: شهید حجت الاسلام رئیسی، ذوب در خدمت به مردم و شخصیتی اخلاق‌مدار، پرتلاش، ولایتمدار و شجاع بود.

وی با بیان اینکه شهید حجت الاسلام رئیسی، نمونه مدیر تراز انقلاب بود، گفت: برخورداری از روحیه معنویت، عبودیت، صعه صدر، توجه ویژه به نماز اول وقت و خواندن نماز شب، اطاعت پذیری از ولی فقیه و خادم الرضا بودن از مهم‌ترین ویژگی های این شهید والامقام بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم با بیان اینکه شهید رئیسی با علم، مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیرش به مردم و نظام اسلامی ایران خدمت کرد، بیان داشت: جهان بداند که مردم قدردان خدمتگزاران خود هستند، این انقلاب در این فراز و نشیب های خود بسیاری را از دست داده اما انقلاب به پیش خواهد رفت و به سرانجام خواهد رسید، مهم این است که در منظومه هدایت‌های های مقام معظم رهبری پرتلاش، با مجاهدت و قدرشناسی یکدیگر و وحدت حرکت کنیم و انقلاب را به سرانجام خود که تحقق تمدن و پیشرفت است برسانیم تا به دست صاحب خود حضرت مهدی(عج) برسد و آن عدالت اسلام ناب محمدی در سطح جهان محقق شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار