کد خبر: ۱۵۸۵۸
رئیس اداره تبلیغات بندرلنگه خبر داد:

برگزاری جلسات هفتگی قرآن در (خانه‌های نور) شهرستان بندرلنگه

رئیس اداره تبلیغات بندرلنگه گفت: آرامش، مهم‌ترین ارمغان انس خانواده‌ها با مصحف شریف است و جلسات خانگی قرآن که در منازل و در کانون خانواده برپا می‌شود بهترین بستر برای رسیدن به آرامش تک تک اعضای خانه است.
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسات هفتگی قرآن در (منازل نور) به منظور ترویج فرهنگ قرآنی در شهرستان بندرلنگه، با حضور مردم و مسئولین شهرستانی و با قرائت قاریان و تفسیر و تدبر در آیات قرآن کریم توسط حجت الاسلام عابدین پور برگزار گردید.

حجت الاسلام خلیفاوی رئیس اداره تبلیغات بندرلنگه با اشاره به تأثیر انس با قرآن کریم در میان خانواده‌ها افزود: آرامش، مهم‌ترین ارمغان انس خانواده‌ها با مصحف شریف است و جلسات خانگی قرآن که در منازل و در کانون خانواده برپا می‌شود بهترین بستر برای رسیدن به آرامش تک تک اعضای خانه است.

حجت الاسلام محمد مهدی عابدین پور مسئول عقیدتی پدافند هوایی ارتش بندرلنگه بعد از بیان و توضیح حدیثی از امام علی (ع) با موضوع تدبر در قرآن (تَدَبَّرُوا آیاتِ الْقُرْآنِ وَاعْتَبِرُوا بِهِ فَاِنَّهُ اَبْلَغُ الْعِبَرِ؛ در آیات قرآن تدبّر کنید و به وسیله آن عبرت گیرید) در خصوص اهمیت و ضرورت بهره گیری از قرآن کریم در سبک زندگی، گفت: قرآن کتاب جامع زندگی است و هر پرسشی برای بهتر زیستن و قدم برداشتن در مسیر سعادت و کمال داشته باشیم می‌توانیم پاسخ آن را در قرآن پیدا کنیم. تلاوت قرآن کمک بزرگی برای تعمیق ارتباط بنده با خداوند است.

   
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار