کد خبر: ۱۵۸۵۹
رییس تبلیغات اسلامی قشم:

۱۱ بانوی قشمی در انتخابات شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان باهم رقابت کردند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قشم گفت: در این دوره از انتخابات، ۷۳ برگ تعرفه استفاده شد که پنج نفر از نامزدها به عنوان منتخبین جهت حضور در شورا انتخاب شدند.
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی کاظمی در گفتگو با روابط عمومی گفت: مهم‌ترین مأموریت هیئت‌های مذهبی، رصد و ظرفیت یابی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظمی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در جامعه، افزود: نقش هیئت‌های مذهبی در تقویت ایمان، مبانی دینی و معنوی مردم و جوانان در کاهش آسیب‌ها مؤثر بوده و کسی که از پایه‌های دینی و ارزشی قوی برخوردار است به طور حتمی هیچ موقع به دنبال مسائل سو فرهنگی و ناهنجاری‌ها کشیده نمی‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم با اشاره به جایگاه و اهمیت شورای هیئت‌های مذهبی تصریح کرد: شورای هیئت‌های مذهبی نقش بسزایی در هدایت تشکل‌ها مردمی داشته و هیئت‌های مذهبی با توجه به مردمی بودن کارکرد خوبی در ارتقا سطح فرهنگی مردم برعهده دارند که نیاز به توجه بیشتری در این زمینه به این مجموعه‌ها و تشکل‌های مردمی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت کانون مداحان گفت: این کانون بعد از دستور مقام معظم رهبری، برای عملی کردن فرمایشات ایشان مبنی بر نظارت بر کار مداحان تشکیل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم در ادامه افزود: کانون مداحان یک تشکل مردمی و میانی است و واسطه بین دستگاه‌های دولتی و مداحان است و امر نظارت بر مداحان را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری دنبال می‌کند.

کاظمی همچنین ادامه داد: آسیب‌زدایی مداحی، تولید محتوا، شناسایی استعداد‌های مداحی، ظرفیت یابی و هدایت ظرفیت‌های موجود از جمله وظایف کانون مداحان است.

وی افزود: اولین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان بانوان شهرستان قشم با رقابت ۱۱ نفر از بانوان مسئول هیئت و مداح در این شهرستان برگزار گردید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم در پایان ابراز داشت: در این دوره از انتخابات ۷۳ برگ تعرفه استفاده شد که پنج نفر از نامزد‌ها به عنوان منتخبین جهت حضور در شورا انتخاب شدند.
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار