کد خبر: ۱۵۸۶۰
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر:

دشمنان بدانند ایران در سایه ولایت فقیه از گزند حوادث در امان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر خمیر گفت: دشمن بداند در سایه ولی فقیه از گزند حوادث در امان هستیم و کشور هرگز دچار بحران و اختلال نمی‌شود و کار‌ها متوقف نخواهد شد.
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۴

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندر خمیر با اشاره به نقش ولایت فقیه در بحران‌ها اظهار کرد: در ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دشمن برای خاموش کردن این قیام مردمی و حرکت انقلابی، قرآنی و خدایی آنان، تمام تلاشش برای ساقط کردن کشور ایران بکار گرفت.

وی با بیان اینکه تلاش دشمن برای ساقط کردن حکومتی که بر پایه الله شکل گرفته بود ناموفق ماند، افزود: دشمن در ابتدا، دست به ترور زد و و به خیال خام خود چنین فکر می‌کرد که با ترور اشخاص اصلی و مهره‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کشور را دچار بحران کرده و هرج و مرج به راه می‌اندازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر ادامه داد: به همین دلیل بنا بر این شد که کشور بر اساس آموزه‌های اسلامی و قرآنی اداره شود و نوع نظام سیاسی نیز نظام اسلامی و در رأس آن، ولی فقیه باشد تا در برابر تکانه‌های دشمن مقاوم و با صلابت و استوار بماند.

غلامی در ادامه بیان کرد: لذا در رأس اداره کشور جمهوری اسلامی ایران، یک مجتهد آگاه و مومن متعهد قرار دارد و راهبری و هدایت می‌کنند که همین امر سبب شده تا دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که از هر ترفندی برای نابودی این کشور اقدام می‌کنند، نه تنها ناکام می‌مانند بلکه سیلی محکمی از سوی ملت ایران می‌خورند.

وی همچنین افزود: در برخی نقاط دنیا، افرادی ظالم با قدرت پوشالی، حاکمیت می‌کنند که بویی از عدالت نبرده‌اند و تمام برنامه‌ها را بر اساس نظرات شخصی و منفعت عده‌ای خاص صورت می‌گیرد که دین مبین اسلام با اینان بشدت مخالف است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، با شعار «حکومت از آن مستضعفان است و بایستی عدالت رعایت شود»، همینه پوشالی طاغوت را شکست و بنیان برگرفته از ظلم و ستم آن را کامل از بین برد.

غلامی با تاکید بر اینکه، ولی فقیه، حافظ قرآن، اسلام و مستضعفین است، تصریح کرد: بنای، ولی فقیه، اداره کشور بر اساس حقیقت و عدالت است نه زور و جور و طاغوت، همین امر مهم برای دشمن، گران تمام شد، چراکه با حاکمیت اسلام، قرآن و مستضعفین، دیگر خبری از بی‌عدالتی، ظلم و جور و فرعونیان نیست و نخواهد بود.

وی بیان داشت: دشمن شخصیت‌های بزرگی مثل شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش از افراد تراز اول مملکت ترور کرد و به خیال خام خود، با ترور این افراد می‌تواند در اداره کشور، خللی ایجاد کند، کودتا برپا شود یا نافرمانی صورت گیرد و با استفاده از این تکانه‌ها، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ساقط کند، اما غافل از اینکه، ولی فقیه در رأس کشور ایران و نظام مقدس قرار دارد و مدبرانه آن را مدیریت می‌کنند.

دکتری حقوق عمومی، اصل ولایت فقیه را یکی از مترقی‌ترین و روشن‌ترین اصل در کشور ایران اسلامی دانست و گفت:، چون ولایت فقیه، تعیین‌کننده هم اسلامیت و هم جمهوریت کشور و پاسدار مبانی اسلام و مدافع مردم است، لذا با ایستادگی در برابر تکانه‌های دشمن، اجازه ندادند خللی در اداره امور کشور ایجاد شود.

غلامی در ادامه افزود: دشمن علیرغم همه این شکست‌ها، باز دست به جنایت زد و این بار، رئیس جمهور و نخست‌وزیر را به شهادت رساند و تصورش این بود که با شهادت این دو تن، کشور دچار فروپاشی می‌شود، اما در این شرایط، همچنان نقش ولایت فقیه، بیش از پیش مشخص شد، نیرو‌های مسلح و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی گوش به فرمان، ولی فقیه بودند، لذا از آنجایی که، ولی فقیه عادل و آگاه در رأس کشور قرار داشتند اجازه ندادند کشور دچار بحران و فروپاشی گردد.

وی به وقوع حادثه غم‌انگیز سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهانش اشاره داشت و تصریح کرد: مردم نگران بودند، اما مقام معظم رهبری بعد از ظهر همان روز حادثه، در جمع پاسداران انقلاب اسلامی بیان فرمودند نگران نباشید، در اداره امور کشور، خللی ایجاد نخواهد شد، لذا مردم با شنیدن این سخن ایشان، امیدوار شدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر ادامه داد: دو روز بعد از وقوع این حادثه، مهلت قانونی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید و عملا نه رئیس‌جمهور و نه رئیس مجلس داشتیم و فردی در رأس این دو قوه مهم نبود، اما شاهد بودیم که مردم هم آرامش خود را حفظ کردند و هم کار‌ها به خوبی پیش رفت و خللی در اداره امور کشور ایجاد نشد.

غلامی همچنین بیان داشت: این وضعیت کشوری همچون ایران اسلامی است که دشمنان زیادی دارد و عزتمندانه زندگی می‌کنیم، شاید این اتفاق در هر کشور دیگری رخ می‌داد، همان کشور در نبود رئیس‌جمهور، با بحران مواجه می‌شد و تکانه‌های این حوادث بر روند اداره آن اثر می‌گذاشت و با کودتا و فروپاشی از هم می‌پاشید، اما در کشور ایران اسلامی به برکت، ولی فقیه، نه تنها کار‌ها به خوبی پیش رفت بلکه نگرانی مردم رفع و آرامش ملت حفظ شد.

وی گفت: در چنین شرایطی که برخی تصور می‌کردند مجلس خبرگان رهبری با تأخیر تشکیل شود، سر وقت انجام شد و بر اساس قانون نیز نماینده قوه مجریه کار خود را آغاز کرد و بایستی ۵۰ روز بعد از فوت، عزل یا استعفای ریاست‌جمهوری، انتخابات برگزار گردد، لذا شاهد بودیم که در اولین فرصت، برنامه زمانبندی انتخابات تدوین و به استانداران و فرمانداران، دستور اجرای آن صادر شد و در هشتم تیرماه، مردم، رئیس‌جمهور خود را انتخاب خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرخمیر با تاکید بر اینکه نقش ولایت فقیه تعیین‌کننده است، افزود: در شرایطی که برخی گمان می‌بردند کم‌کاری صورت گیرد یا خللی ایجاد شود، با مدیریت، ولی فقیه، همه امور طبق روال عادی طی شد و خدمت‌رسانی به مردم، بیشتر از قبل انجام شد و علیرغم اینکه دو قوه مهم، بدون رئیس بودند، اما مردم آرام بودند و این بیانگر نقش مؤثر ولایت فقیه است، لذا دشمن با اصل مترقی، ولی فقیه مشکل دارد، چون حافظ امنیت و دستاورد‌های انقلاب اسلامی و این انقلاب ناب محمدی است، دشمن بداند در سایه، ولی فقیه از گزند حوادث در امان هستیم و کشور دچار بحران و اختلال نمی‌شود و کار‌ها متوقف نخواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار