کد خبر: ۱۵۹۱۰
سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی:

انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی (ره) عجین شده است

سرپرست تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی (ره) عجین شده است.
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین شیرزاد حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی (ره) در جهان شناخته شده است و نام و یاد این بزرگوار با نام انقلاب اسلامی عجین شده است.

وی گفت: امام خمینی از ابتدای شکل گیری این نهضت الهی و اسلامی به پیروزی ایمان داشت و همین ایمان امام بزرگوار ما سبب شد مردم با او همراه شوند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی خاطر نشان کرد: امروز ما شاهد آن هستیم که پیام امام خمینی (ره) به سرتاسر جهان رسیده است و همه از این مرد بزرگ سخن می‌گویند و کاری که ایشان انجام داد را کاری بزرگ می‌دانند.

وی پشتیبانی از ولایت فقیه را رمز ماندگاری انقلاب سلامی دانست و بیان داشت: آنچه در این دوران دشوار سبب شده است تا انقلاب پا برجا بماند و کشور در امنیت کامل باشد وجود، ولی فقیه در جامعه است و مردم نیز نشان داده اند که از، ولی فقیه و امام جامعه پشتیبانی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسنی گفت: مشکلات امروز کشور مشکلات کمی نیستند و فشار‌ها و تحریم‌ها بسیار بیشتر شده اند، اما مردم همچنان با وجود این همه مشکلات پشتیبان انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با شخصیت استوار خود، آمریکا و قدرت‌های شرق و غرب را تحقیر و آنان را نزد افکار عمومی درهم شکستند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار