کد خبر: ۱۵۹۶۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

بانوان گلستانی سرمایه عظیم در افزایش مشارکت حداکثری انتخابات هستند

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در این نشست گفت: برنامه‌ها در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به صورت عملیاتی تدوین و با مشارکت بانوان فرهیخته اجرا و عملیاتی می‌شود.
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: بانوان گلستانی و نخبه، سرمایه عظیم در تعیین سرنوشت کشور و جامعه و درصد  افزایش مشارکت مردم در انتخابات هستند.

بانوان گلستانی سرمایه عظیم در افزایش مشارکت حداکثری انتخابات هستند
حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین ظهر امروز در نشست بانوان نخبه و فرهیخته استان گلستان با موضوع طرح ایران  ۱۴۴۰ و انتخابات ریاست جمهوری در سالن کنفرانس دانشگاه علوم‌کشاورزی و منابع‌طبیعی گلستان اظهارکرد: یکی از دستاوردهای هدفمند علمی و انقلابی در دولت سیزدهم شهیدجمهور، تشکیل نهضت پیشرفت بانوان است و قرار است در این نهضت،بانوان نخبه در کنار هم ۴۰ سال انقلاب اسلامی را روایت کنند.وی تصریح‌کرد: استان گلستان ظرفیت و توان خوبی در حوزه بانوان نخبه و فرهیخته برای یک جهش تاریخی و مشارکت حداکثری در تعیین سرنوشت کشور و انتخابات دارد و بانوان نقش مهمی در افزایش مشارکت حداکثری دارند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان‌کرد: طرح ایران ۱۴۴۰ برای نخستین بار در کشور در استان گلستان برگزار می‌شود و دراین طرح بانوان نخبه و فرهیخته برای ۴۰ سال آینده کشور، آینده‌نگری،آینده‌نگاری و سپس با استفاده از برنامه‌های قابل اجرا، آینده‌سازی می‌کنند.

بانوان گلستانی سرمایه عظیم در افزایش مشارکت حداکثری انتخابات هستند
وی ادامه داد: برنامه‌ها در قالب برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت به صورت عملیاتی تدوین و با مشارکت بانوان فرهیخته اجرا و عملیاتی می‌شود.
گرزین گفت: نشست‌های تخصصی زیادی با جامعه نخبگانی و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای این طرح برگزار شده تا ایده‌ها،برنامه‌ها و طرح‌ها جمع‌آوری شده و طرح‌ها و ایده‌های جدی قابل اجرا، بعد از تصویب به صورت میدانی عملیاتی شود.
وی بیان‌کرد: بانوان فرهیخته و نخبه، منشاء آغاز تحولات جدی برای آینده هستند و معتقدیم برای ایجاد این تحول نیازمند یک باور و اراده محکم هستیم و این باور می‌تواند توسط بانوان به جامعه منتقل و نهادینه شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار