کد خبر: ۱۵۹۶۲
با برگزاری انتخابات؛

رئیس اولین دوره شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان شهرستان دشتی انتخاب شد

اولین دوره انتخابات شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان دشتی در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.
۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

رئیس اولین دوره شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان شهرستان دشتی انتخاب شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری‌نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی، عبدالرضا زحمت‌کش کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ و اعضای مجمع مؤثرین بانوان دشتی (مسئولین هیئات و مداحان شهرستان) اولین دوره انتخابات شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان این شهرستان ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ در اداره تبلیغات اسلامی دشتی برگزار شد.

حجت‌الاسلام طاهری‌نیا ضمن تبیین جایگاه خطیر شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان، مسئولیت سنگین اعضای شورا جهت نظارت، تقویت و انسجام فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی هیئات و مداحان در راستای خدمت به ساحت مقدس اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تقویت مواضع نظام مقدس اسلامی را یاد آور شد.

در بخش دیگری از این مراسم زحمت‌کش، کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی دشتی با قرائت و تبیین اساسنامه شورا، شرح وظایف اعضاء اهداف و مأموریت‌های شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان، وظایف و اختیارات رئیس، نایب رئیس و مقررات جلسات شورا را بیان کرد.

در پایان این مراسم رأی‌گیری طی سه مرحله جهت تعیین اعضا، رئیس و نائب رئیس شورای مداحان، هیئات و روضه‌های بانوان شهرستان دشتی انجام شد و راضیه عباسی، به عنوان     رئیس، صفیه غلامی نائب رئیس، و اسماء پور محمد، کبری آذری و معصومه رئیسی به عنوان اعضای شورا و خدیجه فقیه و مریم سیاح به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار