کد خبر: ۱۶۰۱۹
فرماندار دشتی خبر داد:

تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل مجتمع فرهنگی و قرآنی دشتی 

بحرانی در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل مجتمع فرهنگی و قرآنی این شهرستان خبر داد. 
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶

تخصیص اعتبار لازم برای تکمیل مجتمع فرهنگی و قرآنی دشتی به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، علی بحرانی ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ در نشست با حجت‌الاسلام محمد قادری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: برای تکمیل مجتمع فرهنگی و قرآنی شهرستان امسال اعتبار لازم برای تکمیل آن اختصاص داده خواهد شد.

فرماندار دشتی گفت: حوزه فرهنگی، یکی از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان است و کار‌های ارزشمندی در این حوزه شاهد هستیم و تلاش کردیم در این سال‌ها نگاه ویژه‌ای به این بخش داشته باشیم.

وی افزود: هر چه قدر در این حوزه هزینه کنیم در واقع سرمایه‌گذاری کردیم و امسال هم نگاه خوبی به این بخش خواهیم داشت.

بحرانی تصریح کرد: برای تکمیل مجتمع فرهنگی و قرآنی شهرستان امسال اعتبار لازم برای تکمیل آن اختصاص داده خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این دیدار با اهداء لوح سپاس  از فرماندار دشتی بابت تخصیص اعتبارات در حوزه فرهنگی تقدیر کرد و گفت: مراکز قرآنی شهرستان دشتی تقویت شود.

حجت‌الاسلام قادری اظهار داشت: در چند سال اخیر اعتبارات حوزه فرهنگی رشد چند برابری داشته، ولی با توجه به جایگاه شهرستان انتظار داریم در تقویت عملکرد مراکز قرآنی این اعتبارات افزایش یابد.

وی با تأکید بر لزوم توجه بیش از پیش به مراکز قرآنی با توجه به تهاجمات دشمن، افزود: برگزاری محفل قرآنی در چارک کار بزرگی بود و نگاه‌های مدیران کشوری نسبت به استان تغییر داد که این نشان از جایگاه شهرستان دشتی است.

در ابتدای این مراسم، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی با ارائه گزارشی از وضعیت فرهنگی شهرستان گفت: خانه‌های قرآن در سطح شهرستان فعال و پویا است و گروه‌های جهادی با دست خالی فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری‌نیا ادامه داد: مجتمع فرهنگی قرآنی اداره تبلیغات شهرستان نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه برای تکمیل است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار