کد خبر: ۱۶۰۴۶
مرکز هنری و رسانه‌ای نهضت| حسین صیامی خبر داد؛

۱۵۰ گروه سرود در «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» اجرا دارند

مدیر بخش سرود مرکز هنری رسانه ای نهضت جزئیات اجرای ۱۵۰ گروه سرود مختلف در ۵۰ صحنه اجرای رویداد «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» را تشریح کرد.
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حسین صیامی مدیر بخش سرود مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات حضور گروه‌های سرود در رویداد بزرگ «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» توضیح داد: براساس برنامه ریزی های انجام گرفته بیش از ۱۵۰ گروه سرود فعال در تهران ساماندهی شده اند که قرار است در همراهی با پروژه ملی «ایران سرود» ویژه برنامه‌های مختلفی را در پنجاه صحنه تدارک دیده در مسیر رویداد «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» اجرا کنند.

وی افزود: محوریت موضوعی اجراهای زنده گروه‌های سرود «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» روی نکات بسیار ویژه ای برنامه ریزی شده که تصور می‌کنم می‌تواند شور و حال بسیار پرهیجان و انرژی را به شرکت کنندگان این رویداد عظیم منتقل کند. در این راستا موضوع عید سعید غدیر خم و کرامات ویژه حضرت علی (ع)، موضوعات مربوط به مبانی ظهور حضرت ولیعصر (عج) و موضوع ایران اسلامی با محوریت‌های ملی - میهنی و همچنین مسئله انتخابات از مهم‌ترین نکاتی است که در اجراهای گروه سرود مورد توجه قرار گرفته است.

مدیربخش سرود مرکز هنری رسانه‌ای نهضت گفت: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که روی اجراهای گروه‌های سرود رویداد «مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» تمرکز شده توجه به موضوع خلاقیت و تنوع اجراهای سرودی است که با محوریت گروه سنی نوجوان پیش روی شهروندان عزیز تهرانی قرار می‌گیرد. در این راستا قرار است میزبانی در موکب ها نیز با محوریت حضور نوجوانانی باشد که با محوریت اصلی عید سعید غدیر به اجرای برنامه‌های فرهنگی می‌پردازند.

صیامی در بخش پایانی صحبت‌های خود بیان کرد: همزمان با اجرای ۱۵۰ گروه سرود در ۵۰ صحنه تعبیه شده مسیر برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، ما در قالب ویژه برنامه تلویزیونی «ایران سرود» چهارساعت پخش زنده داریم که می‌تواند دربرگیرنده نکات جالب توجهی باشد. توضیح اینکه برنامه «ایران سرود» از جمله ویژه برنامه‌های تلویزیونی رسانه ملی است که عوامل برنامه در آن به سراغ گروه‌های سرود در شهرهای مختلف می‌روند و ضمن معرفی فرهنگ هر شهر به معرفی گروه‌های فعال در حوزه سرود می‌پردازند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار