کد خبر: ۱۶۰۶۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

تبیین معیار انتخاب آگاهانه رسالت مهم هیئات مذهبی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل هیئت های مذهبی را کانون جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: تبیین معیارانتخاب آگاهانه رسالت مهم هیئات مذهبی است.
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در همایش «جهاد تبیین با محوریت تربیت کنشگر گفتمان مقاومت در هیئات مذهبی» شهرستان سرعین در سخنانی اظهار کرد: در جامعه کنونی باید تمام فعالیت‌ها برای سوق دادن مردم به محبت اهل بیت (ع) و احیای امر الهی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مهم‌ترین شاخص شهید آیت الله رئیسی وفاداری به آرمانها، اهداف و ارزش‌های انقلاب  و احیای جریان مقاومت بود.  

وی شهید آیت الله رئیس را نمود واقعی انسان متقی و خدمتگزار مردم عنوان کرد و افزد: افزود: آیت الله رئیسی متواضع در مقابل ملت، مقتدر در مقابل دشمن و حامی در جریان مقاومت و طوفان الاقصی بود

حجت الاسلام جعفرزاده تلاش برای احیای حاکمیت اسلامی را مهم‌ترین وظیفه شبکه تبلیغی عنوان کرد و افزود: پیام مهم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در قیام عاشورا، احیای حاکمیت اسلامی بود و اکنون باید شبکه تبلیغی در سنگر جهاد تبیین در احیای مدل حکمرانی اسلامی فعالانه در میدان باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به فرموده رهبر در مورد هیئت اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب هیئت‌های مذهبی را کانون جهاد تبیین عنوان کردند چرا که مخاطبین هیئت از اقشار و  گروه‌های سنی با میزان سواد متفاوت بوده و مردمی‌ترین جریان فرهنگی در جامعه است.

حجت الاسلام جعفرزاده بر ضرورت فعالیت هیئت‌های مذهبی حول محور تبیین معیار‌های انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: روایت مردم به مردم، بصیرت افزایی و روشنگری در انتخاب آگاهانه باید در هیئت‌های مذهبی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی به تولید محتوای فرهنگی و تبلیغی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در راستای تبیین در ایام انتخابات اشاره کرد و افزود: مباحثی از قبیل معیار‌های انتخاب آگاهانه، چند دهه مقاومت، چالش‌های اقتصادی و فرهنگی و معنابخشی به زیست جاری مردم ایران از تبیین ایده مقاومت از جمله محتوا‌های تولید شده برای استفاده فعالان فرهنگی و تبلیغی در ایام انتخابات است.
ارسال نظر