کد خبر: ۱۶۱۱۷
مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی:

برگزاری انتخابات پرشور، مستلزم امیدآفرینی است

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مشکلات مالی، دلیل عدم شرکت در انتخابات نیست، باید روحیه امیدآفرینی در جامعه ایجاد گردد.
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سارا طالبی، در نشست با بانوان فعال قشمی در حوزه فرهنگی و اجتماعی قشم تأکید کرد: از گردشگری به‌عنوان یک فرصت، به نحو احسن استفاده شود و آسیب‌ها نیز با کمک مردم و مسئولان حل و فصل گردد.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی، خطاب به بانوان قشمی، با تأکید بر پررنگ کردن صنایع دستی و غذاهای محلی جزیره قشم، تصریح کرد: استفاده از صنایع دستی و همچنین غذاهای محلی در زندگی‌شان استفاده کنید، چراکه کمرنگ شده است.

وی سپس بر شناسایی و تجلیل از بانوان شاخص و فعال قشمی تأکید کرد و افزود: ضمن شناسایی بانوان موفق، امر مهم روایتگری از آنان و تهیه مستند نیز بیش از پیش مورد اهتمام ویژه قرار گیرد تا در سطح جهانی، معرفی شوند.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات گفت: برخی، رغبتی به شرکت در انتخابات ندارند و این به دلیل مشکلات مالی نیست بلکه ناامید هستند که باید روحیه امیدآفرینی در مردم ایجاد و تقویت شود.

برگزاری دوره آموزشی سیره نبوی ویژه فعالان فرهنگی تشیع و اهل سنت، تقویت زنان فعال و تشویق آنان، توانمندسازی بانوان، ایجاد تشکیلات منسجم بانوان و انجام کارهای تشکیلاتی، تشکیل هسته‌های روایت، برگزاری کارگاه مهارت‌های گفتگو برای تمامی اقشار، ایجاد جریانات همدلانه، از مواردی بود که در جریان سفر مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی به قشم مورد تأکید قرار گرفت.

مدیر مرکز راهبری و هماهنگی امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی سپس در کارگاه محله بوستان هیأت مذهبی حضرت معصومه (س) حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت‌های بانوان در این کارگاه قرار گرفت که پس از گفتگو با بانوان قشمی، قول مساعد داد با اعطای تسهیلات، کارگاه خیاطی آنان توسعه یابد و سپس مسائل و مشکلات آنان مرتفع، و کارگاه تجهیز گردد.

 
 
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار