کد خبر: ۱۶۱۶۹
حجت‌الاسلام حمید حسنی مطرح کرد:

راهیابی بانوی زنجانی به مرحله چهارم آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان از اعلام اسامی برگزیدگان مرحله چهارم هجدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن و راهیابی رقیه مرادلو به این مرحله از آزمون‌ها خبر داد.
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹

راهیابی بانوی زنجانی به مرحله چهارم آزمون‌های اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حمید حسنی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: اسامی برگزیدگان مرحله چهارم هجدهمین دوره آزمون اعطای مدرک حافظان قرآن از طرف سازمان دارالقرآن‌الکریم اعلام شد و رقیه مرادلو، حافظ کل قرآن کریم از استان زنجان به این مرحله از آزمون راه یافت.

وی افزود: فرایند برگزاری مرحله چهارم در سال گذشته با انجام مصاحبه، بررسی سوابق، استعلامات لازم و همچنین رفع برخی نواقص سوابق حافظان قرآن کریم و اعلام گزارش مربوطه در شورای کارشناسی سازمان دارالقرآن‌الکریم انجام شد و این حافظ قرآنی و از اساتید حفظ استان زنجان موفق به حضور در این مرحله شد.

حسنی ادامه داد: منابع آزمون مرحله چهارم براساس آئین‌نامه است. همچنین زمان برگزاری آزمون، حداقل شش ماه پس از اعلام راه یافتن حافظان به مرحله بعد خواهد بود که بر این اساس و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، زمان اجرای آزمون مرحله چهارم تفسیر و علوم قرآنی جمعه، ۲۳ آذرماه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: طبق اعلام مسئولان سازمان دارالقرآن بررسی سوابق افرادی که در دوره هجدهم مشمول ارائه سوابق تدریس ۱۰ ساله حفظ شده و مدارک خود را تا پایان ماه گذشته به دبیرخانه سازمان ارسال کرده‌اند در دست بررسی است.

وی یادآور شد: مرحله اول نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم نیز ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ به‌صورت کتبی در زنجان برگزار شد و پس از اعلام نتایج مرحله اول تا چند روز آینده مرحله شفاهی آزمون نیز در بازه زمانی اعلام شده از طرف سازمان دارالقرآن‌الکریم برگزار خواهد شد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار