کد خبر: ۱۶۱۷۵
در آستانه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد:

نشست تبیینی بانوان کنشگر محلات با موضوع انتخابات

نشست تبیینی بانوان کنشگر محلات با موضوع انتخابات با حضور نمایندگانی از جامعه بانوان کنشگر و فعال اجتماعی یزد در اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، نشست تبیینی بانوان کنشگر محلات با موضوع انتخابات روز پنجشنبه ۲۴ خردادماه با حضور جمعی از بانوان فعال استان در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد‌.

در این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کارگر، با اشاره به ضرورت و اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور و تببین آن برای افزایش مشارکت مردمی برای انتخاب افرادی خدمت‌گذار و خدوم به ملت از بانوان و کنشگران محلات خواست تا با بهره‌مندی از توانایی حلقه‌ها و زنجیره‌های ارتباطی خود در محلات و مساجد زمینه را برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات فراهم نمایند.

وی بانوان را اصلی‌ترین بخش جوامع با توجه به حجم بالای تأثیرگذاری بانوان در خانه و خانواده خواند و افزود: بانوان و مادران می‌توانند با تشریح هدف عظیم ایجاد حکومت و دولت اسلامی برای اعضای خانواده زمینه‌ساز این انتخابات عظیم در طول تاریخ اسلام شوند.

راهیار شبکه تعالی امامت بنیاد هدایت استان یزد ادامه داد: بی شک انقلاب ما نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمدارى حضرت حجت است و بانوان و مادران به عنوان رکن تربیتی نسل‌ها نقش مهمی در جریان‌سازی و آرمان‌سازی دارند.

کارگر در پایان ابراز امیدواری کرد: بانوان و کنشگران محلات در این فرصت کوتاه، تمامى سعى و توان خود را در جلب مشارکت مردم و آشنایی مردم با کاندیداهای اصلح و خدوم در انقلاب داشته باشند.

در ادامه بانوان به بیان نکات و پیشنهادات خود برای انجام دقیق‌تر و کامل‌تر فرآیندهای تبلیغات به جهت تحقق مشارکت حداکثری پرداختند.

در این نشست تأکید شد با توجه به حساسیت مسائل اقتصادى و مادى در اوضاع کنونی اگر لحظه‌اى مسئولین از وظیفه سنگینی که بر عهده دارند منصرف کند، خطرى بزرگ و خیانتى سهمگین به دنبال خواهد بود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار