کد خبر: ۱۶۱۸۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی سمنان:

همدلی و همگرایی در برپایی هیئت‌ها مهمترین مسئله است

حجت الاسلام عبدالهی گفت: همدلی و همگرایی در برپایی هیئت‌ها مهمترین مسئله بوده و نیاز است همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای رفع مشکلات هیئات بیش از پیش در میدان عمل حضور یابند.
۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، روسای ادارات تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی استان و شهرستان‌ها با سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان دیدار کردند.

استاندار سمنان در این جلسه با بیان اینکه استان سمنان در حوزه هیئات مذهبی جز موفق‌ترین استان‌ها در کشور است گفت: هیئات مذهبی منشا کار فرهنگی و پرچمدار مقاله با تهاجم فرهنگی دشمنان هستند.

وی با بیان اینکه رفع مشکل هیئات مذهبی با جدیت پیگیری خواهد شد افزود: عدم وابستگی به اعتبارات دولتی از مهمترین افتخارات هیئات مذهبی می‌باشد.

استاندار سمنان تصریح کرد: نیاز است هیئات مذهبی از این ظرفیت عظیم در جهت تببین بحث تنش آبی و مشکل کمبود جمعیت در استان استفاده کنند.

حجت الاسلام دکتر عبداللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در این جلسه با بیان اینکه در سطح کشور سازمان هئیت ذیل سازمان تبلیغات تشکیل شده که در بحث رفع مشکلات هیئات بسیار اثر گذار است گفت: ۶ راهبرد اساسی برای توسعه کمی و کیفی هیئات مذهبی در دستور کار است.

وی افزود: حفظ و ارتقا هیئات، تحول در بدنه شورا‌های هیئات، هویت بخشی و گفتمان سازی، شبکه سازی گسترده هیئات، تقویت و پشتیبانی و راه اندازی خط روایت هئیت راهبرد‌های اساسی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه هیئات مذهبی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اظهار داشت: همدلی و همگرایی در برپایی هیئت‌ها مهمترین مسئله بوده و نیاز است همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها برای رفع مشکلات هیئات بیش از پیش در میدان عمل حضور یابند.

مهدی کاشفی رئیس شورای هیئات مذهبی استان نیز در این جلسه گفت: ۹ شورا هیئات در شهرستان‌ها و استان سمنان فعال بوده و ۱۳۰۰ هئیت ثبت شده در استان سمنان مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: اصلی‌ترین مشکلات هیئات مذهبی بحث‌های اعتباری، بیمه‌ای و مکان برپایی هیئت بوده و نیاز است با همکاری همه جانبه مشکلات این هیئات رفع شود.

حجت الاسلام شاهچراغی مشاور استاندار در امور روحانیت نیز هیئات را مرکزی برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانسته و بر پیگیری رفع مشکلات هیئات در استان تاکید کرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار