کد خبر: ۱۶۲۰۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

جشن کیلومتری غدیر در گلستان

حجت الاسلام عباسعلی گرزین از برگزاری جشن کیلومتری غدیر در تمامی شهر‌های استان گلستان خبر داد و گفت: بیش از هزار موکب در تمامی شهرستان‌ها و روستا‌های استان پرپا خواهد شد.
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری جشن کیلومتری غدیر در تمامی شهرهای استان گلستان خبر داد و گفت: سال گذشته همزمان با دیگر استان‌های کشور شاهد بزرگترین مهمانی خیابانی غدیر در استان گلستان بودیم که بیش از ۹۰ درصد این فعالیت‌ها با کمک خود مردم رقم خورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: سال گذشته این جشن در گرگان با حضور جمعیت ۱۰۰ هزار نفری بود که نشان از شور و شوق مردم در برگزاری این گونه برنامه‌ها دارد.

وی از پیش بینی ۱۰ کیلومتری این جشن در استان خبر داد و اظهار کرد: بیش از هزار موکب در تمامی شهرستان‌ها و روستاهای استان پرپا خواهد شد.

حجت الاسلام گرزین ادامه داد: امسال هم بنا است جشن کیلومتری غدیر هم در تمامی شهرستان‌های استان و هم در برخی از روستاهای بزرگ استان برگزار شود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در این مهمانی خدماتی متنوعی با محوریت نشاط اجتماعی و خانوادگی به مردم استان ارائه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: خدماتی چون فرهنگی، پزشکی، اجتماعی توسط دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف در مواکب به مردم ارائه خواهد شد.

وی یادآور شد: تهیه و توزیع جهیزیه و آزادی زندانی از دیگر برنامه‌های جشن کیلومتری غدیراست که در استان اجرایی می‌شود.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار