کد خبر: ۱۶۲۰۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

 تاکنون ۱۴۰ موکب برای مهمانی غدیر ثبت‌نام کرده‌اند

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه تاکنون ۱۴۰ موکب برای مهمانی غدیر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود ۱۶۰ کوکی برای برگزاری این آئین بزرگ، مشارکت کنند.
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در نشست خبری مهمانی غدیر گفت: اولین مهمانی غدیر در سال گذشته در سطح استان هرمزگان با حضور و مشارکت ۱۳۵ موکب برگزار شد که مورد استقبال خوب مردم واقع شد.

وی در ادامه افزود: امسال نیز میهمانی بزرگ غدیر در محدوده حدفاصل بندر شهید حقانی تا بازار ماهی‌فروشان برگزار خواهد شد و مردم می‌توانند در روز عید غدیر از ساعت ۱۸ تا ۲۲:۳۰ با خانواده خود در این میهمانی شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه تاکنون‌ ۱۴۰ موکب در پرس لاینی که اعلام شده ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: این مواکب مردمی با هدف ارائه‌ انواع و اقسام پذیرایی، خدمات، فرهنگی، سرگرمی، قرآنی و … پای کار آمده‌اند.

حقانی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد مواکب‌ به ۱۶۰ موکب افزایش یابد، افزود: بر همین اساس، مردم می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۱۰ به هر اندازه که می‌توانند در مهمانی غدیر مشارکت کنند.

وی گفت: امسال، مهمانی غدیر، علاوه بر شهر بندرعباس، در شهرستان‌های حاجی‌آباد، رودان، جزیره قشم، بشاگرد، بندرلنگه و میناب نیز برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: به طور قطعی، در شهرستان قشم ۴۸ موکب، رودان ۴۸ موکب، بندرلنگه ۱۵ موکب و بشاگرد ۱۰ موکب ساماندهی شده‌اند.

حقانی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در مهمانی غدیر، تسهیل‌گری می‌کنند، گفت: حدود دو ماه قبل، جلسات ستادهای مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر برگزار شد و کارگروه‌های مختلف جهت اجرا و پشتیبانی از مهمانی غدیر با محوریت گروه‌های مردمی تشکیل شد و در حال حاضر آمادگی داریم که این آئین بزرگ را برگزار کنیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار