کد خبر: ۱۹۳۶
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران؛

مساجد نقطه آغاز تحولات جامعه باشند

حجت الاسلام شریغ تبار، امام محله را فرمانده میدان فرهنگی عنوان کرد و گفت: برای موفقیت در حوزه‌های مختلف اجتماعی، خانوادگی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، باید مساجد نقطه آغاز تحولات باشند چنان‌که انقلاب اسلامی نیز از مساجد شکل گرفت و به ثمر نشست.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶

حجت الاسلام «محمد مهدی شریف تبار» امروز (۲۰فروردین) در شورای اداری امور مساجد استان مازندران اظهار کرد: معمولا در سند‌های مرتبط با مسجد باید یک سری نسبت‌ها و روابط را مشخص کنیم، سازمان‌ها هم وظایفی دارند، سند هم باید ناظر این وظایف باشد تا در تقسیم بندی‌ها دچار مشکل نشویم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران افزود: الان شورای عالی انقلاب فرهنگی بحث سند ملی مسجد را با محوریت سازمان تبلیغات در حال نهایی شدن مطرح کرد، اگر اینجا سندی بنویسیم باید دنبال افزونه‌ها باشیم و بعد با تشکیل هیات اندیشه‌ورز تغییر و تحولاتی صورت بگیرد.
حجت الاسلام شریف تبار ادامه داد: یکی از نکات قابل توجه نسبت به اسناد بالادستی بحث بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که بر خودسازی و تمدن سازی تاکید شده ما در سند جامع مسجد باید به‌دنبال مولفه‌های مسجد جامعه‌پرداز باشیم که امام محله دارد و او محور تحولات است که در این سند باید به آن توجه شود تا ما با این حرکت ملی در کشور بیگانه نباشیم.

 

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار