کد خبر: ۲۰۱۹
رئیس حوزه هنری لرستان در دورهمی «آوینی ها»:

یکی از راهبرد‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی منزوی کردن هنرمندان است

رئیس حوزه هنری لرستان گفت: یکی از راهبرد‌های دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی و ضربه زدن به نظام، منزوی کردن هنرمندان؛ اهالی فرهنگ و هنر در عرصه‌های مختلف است.
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، سامان سپهوند «رئیس حوزه هنری لرستان» در دورهمی صمیمانه و ضیافت افطار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با عنوان «آوینی ها» که شامگاه شنبه به مناسبت شهادت شهید آوینی در خانه تاریخی آخوند ابو در خرم آباد برگزار شد، تصریح کرد:دشمن امروز در حوزه فرهنگ از تمام امکانات و ظرفیت‌ها خود به‌ویژه در حوزه جنگ نرم برای ضربه و آسیب به پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره می‌برد.
وی یادآور شد: بدون شک تقویت جبهه فرهنگی انقلاب در جنگ نرم در گرو هم اندیشی و تعامل و هم افزایی هنرمندان و دست اندرکاران و فعالین حوزه فرهنگ و هنر و رسانه است.
سپهوند خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع ضروری است برنامه ریزی‌های مناسبی در جهت تعامل هر بیشتر و برگزاری چنین گردهمایی‌هایی و هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت بالای فرهنگ و رسانه به تقویت جهاد تبیین و مقابله با هجمه‌های فرهنگی بپردازیم.
وی تصریح کرد: برگزاری نشست‌های هم اندیشی موجب می‌شود تا اهالی هنر و رسانه دغدغه‌ها ومطالبات خود را به جامعه و مسئولین انتقال دهند.
رئیس حوزه هنری لرستان در ادامه با بیان گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و شهادت شهید مرتضی آوینی؛ پیام حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده، ولی فقیه در لرستان را با موضوع هفته هنر انقلاب اسلامی قرائت کرد.
علی شیروی مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت هنر و فعالیت‌های فرهنگی هنری در جامعه گفت: هنرمند خلاقانه خلق می‌کند و با خلق اثر هنری و انتقال مفهوم منظور و مقصود خود را به زیباترین شیوه بیان می‌دارد.
وی افزود: هنر یکی ابزار‌های مهم در جامعه برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی است و در بین هنرمندان تأثیر بسزایی در این عرصه دارند. صدا و سیمای استان این آمادگی را دارد که دو ساعت از برنامه‌های شبکه استانی را به معرفی تولیدات هنری و حمایت از هنرمندان و آثار هنری بپردازد.
شیروی ابراز امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌های هدفمند و راهبردی شاهد تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های فرهنگی هنری و رسانه‌ها در جهت تقویت جبهه فرهنگی هنر انقلاب باشیم.
در ادامه جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه مطالبات، مسائل و مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند.
خاطره گویی توسط علی زیودار شاعر و پژوهشگر و شعرخوانی محمد تقی عزیزیان و اجرای محلی از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

اخبار مرتبط
ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار