با تاکید بر جوانگرایی صورت گرفت:

تشکیل ستاد انتخابات ششمین دوره شورای هیات مذهبی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از تشکیل ستاد انتخابات ششمین دوره شورای هیات مذهبی در استان با رویکرد جوان گرایی در دور جدید شورا خبر داد.
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام والمسلمین منصور باقربیک تبریزی، از برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای هیات مذهبی در محل ۹ اداره تبلیغات اسلامی استان خبر داد و گفت:اعضاء این شورا براساس میزان جمعیت و تعداد هیئت‌های مذهبی، متشکل از اعضای اصلی و علی البدل هستند که در انتخابات سراسری ۳۰ اردیبهشت ماه جاری با شرکت بیش از ۶۰۰ هیئت مذهبی برای مدت چهار سال به عنوان اعضاء شورای دوره ششم هیات مذهبی انتخاب می‌شوند.
وی در خصوص نقش شورای هیئات مذهبی اذعان داشت: شورای هیئات مذهبی نقش مهمی در ساماندهی و نظارت بر هیئات مذهبی دارند و می‌توانند با تکیه بر وظایف ذاتی خود، بستر‌های لازم را برای گسترش فرهنگ و معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام فراهم کنند.
حجت الاسلام والمسلمین باقربیک تبریزی با تاکید بر اهمیت نقش شورا‌ها به عمده فعالیت‌های هیئات مذهبی اشاره و گفت: رساندن همه هیئت‌ها به هیئت تراز اول انقلاب و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص هیئت‌ها از عمده وظایف شورای هیئات مذهبی است.
وی خاطر نشان کرد: از امروز تا ۱۰ اردیبهشت ماه جاری برای ثبت نام در انتخابات شورای هیئات مذهبی  تعیین شده و در این دوره بر روی برنامه محور بودن و جوان بودن کاندید‌ها تاکید شده  و افراد توانمند و دارای برنامه و انگیزه می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم و مراجعه به ادارات تبلیغات زابل، زاهدان، دلگان، نیمروز، چابهار، هامون، هیرمند، ایرانشهر، زهک، برای ثبت نام اقدام کنند.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار