کد خبر: ۲۶۰۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران عنوان کرد؛

برگزاری نماز عید فطر در مساجد و حسینیه‌های سراسر استان مازندران

حجت الاسلام «شریف تبار» از برگزاری نماز عید سعید فطر در مساجد و حسینیه‌های سراسر استان مازندران خبر داد و گفت: این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

 

برگزاری نماز عید فطر در مساجد و حسینیه‌های سراسر استان مازندران

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد مهدی شریف تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه نماز عید فطر در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها و همچنین مصلی‌های شهر‌های استان برگزار می‌شود، بر لزوم رعایت نکات بهداشتی تاکید و اظهار داشت: همه مساجد شهر و روستای دارای روحانی نماز عید فطر را در مساجد و حسینیه‌ها برگزار می‌کنند.

وی به اقامه نماز عید فطر در مصلی‌های استان اشاره کرد و افزود: مردم خداجوی، مومن و روزه‌دار در روز عید ضمن اقامه نماز نسبت به پرداخت فطریه برای مستضعفین اقدام می‌کنند که این امر خداپسندانه یکی از زیبایی‌های این روز بزرگ است.

این مسئول با ابراز خرسندی از حضور مردم در مساجد و برگزاری مراسم و محافل در ماه مبارک رمضان بیان داشت: با توجه به کم شدن بیماری کرونا، امسال برنامه‌ها و محافل قرآنی، مذهبی و فرهنگی خوبی در سطح استان برگزار شد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به اعزام بیش از ۳۰۰۰ مبلّغ و مبلّغه در ماه مبارک رمضان در استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: محافل انس با قرآن در قالب ۳۰ شب ۳۰ مسجد، پویش به امید خدا، جلسات مختلف تفسیر در سراسر استان، برگزاری اولین عصری با شعر آیینی استان در رثای حضرت خدیجه (س) و مشارکت موثر در برپایی نمایشگاه قرآنی در ساری، از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران، روز عید فطر را روز بشارت بزرگ برای بندگان روزه‌دار خدا عنوان کرد و گفت: یکی از عرصه‌های مهم جهاد تبیین، آگاهی دادن نسبت به اهمیت مناسک عبادی در حوزه‌های فردی و اجتماعی است که می‌تواند بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی جامعه پیرامونی ما را کم کند و از بین ببرد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار