کد خبر: ۲۶۱

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان کرمان برگزار شد

دومین دوره مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان کرمان در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار شد.
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان دومین دوره مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان کرمان با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، نماینده معاونت قرآن و عترت و مرکز رسیدگی بر مراکز فرهنگی، مدیران مؤسسات و فعالان قرآنی استان در سازمان تبلیغات استان کرمان برگزار شد.

محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و ابراز خرسندی به دلیل همزمانی این انتخابات با ایام میلاد پیامبر مکرم اسلام که بزرگترین و مهمترین معجزه‌اش قرآن است، بیان کرد: مراسم امروز برای وحدت و همدلی بیشتر بین جامعه قرآنی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: طی سالیان گذشته اتفاقات خوبی از نظر انسجام تشکل‌های قرآنی انجام شد و کار ادغام اتحادیه منسجم قرآنی در کشور از سال‌های گذشته آغاز شد. با همکاری مؤسسات فرهنگی و قرآنی، سازمان تبلیغات اسلامی، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه رسیدگی به مراکز فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد این اتفاق خوب در سطح کشور بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برگزاری این مجمع و انتخابات در مرحله قبل گفت: در مرحله قبل چون تعداد مؤسسات به حد نصاب نرسید مجدداً این انتخابات برگزار می‌شود.

وی افزود: اتحادیه‌های مؤسسات فرهنگی و قرآنی یک اتحادیه صنفی است. رکن اصلی و اولیه فعالیت آن‌ها انسجام و وحدت است. باید تلاش کرد یک جمع منسجم و همدل به‌عنوان هیئت مدیره و بازرس ناظر قوی انتخاب شود. تا در دوره پیش رو کار اتحادیه به نحو احسن انجام شود.

وی با بیان اینکه اتحادیه باید آنقدر پرتلاش و پر انرژی باشد که بتواند منابع لازم را جذب کند و با تعریف برنامه‌های مختلف مشکلات را حل کند، گفت: امیدواریم با این انتخابات شاهد شکل‌گیری یک اتحادیه و هیئت مدیره قوی و منسجم در کرمان باشیم که مطالبه‌گر درخواست‌های فعالان قرآنی در استان و کشور باشد.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار