امام جمعه یاسوج:

استقلال کشور مرهون شجاعت جوانان است

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام‌جمعه یاسوج گفت: استقلال و عزت کشور ، مرهون شجاعت جوانان و نوجوانان در زمان جنگ بوده است.
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه  این هفته یاسوج ، افزود: ما شهدای دانش آموز زیادی داریم و اگر  جوانانمان خوب تربیت شوند قطعا آینده درخشان و پر افتخاری  خواهیم داشت.
وی ادامه داد: جوانان سرمایه های ارزشمند ما هستند،در آینده اسلام و انقلاب ما به اینها وابسته است لذا  تربیت اسلامی، دینی و سیاسی از نیازهای جوان امروز ماست.
امام جمعه یاسوج  بااشاره به مناسبت های پیش رو گفت: فردا هشتم  آبان ماه روز نوجوان و جوان و بسیج دانش آموزی است که با شهادت شهید فهمیده مصادف است؛ این جوان در سن ۱۳ سالگی به جبهه ها رفت و شهید شد.

وی ادامه داد: یک نوجوان در این سن شهادت، جنگ و دستور را می فهمد ، سنش پایین اما عقلش بزرگ بود و خداوند شهادت را نصیبش کرد.
آیت الله حسینی با بیان‌اینکه شهادت بالاترین سعادت انسان است گفت : شهید فهمیده در وصیت نامه اش نوشته، آرزوی من پیروزی اسلام و ترویج آن در دنیا است،این شهید فهم و درک زیادی داشته است.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگهداشتن یاد شهید فهمیده از اصالت های دفاع مقدس است این روز را به همه جوانان و نوجوانان تبریک عرض می کنیم.

آیت الله حسینی ادامه داد: جوانان سرمایه های عظیم کشور هستند باید آنها را خوب تربیت کنیم تربیت دینی،سیاسی علمی اجتماعی از ضروریات های تربیت جوانان است ،رسالت اموزش پرورش و خانواده ها در این زمینه سنگین است.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار