کد خبر: ۳۱۰۲

نشست توجیهی راهیاران شهرستانی شبکه امامت استان بوشهر برگزار شد

به منظور ارزیابی شبکه امامت و عملیات شهدای حرم، نشست توجیهی راهیاران شهرستانی شبکه امامت بوشهر در اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزار شد.
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر، با حضور حجت الاسلام رسول عارفی‌زاده راهیار منطقه‌ای بنیاد هدایت کشور، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل، حجت‌الاسلام محمد قادری معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام حسن صادق‌زاده راهیار استانی و مدیران ادارات بعنوان راهیاران شهرستانی، نشست توجیهی راهیاران شهرستانی شبکه امامت استان بوشهر ۷ خرداد ۱۴۰۱ در حسینیه حاج قاسم سلیمانی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

راهیار منطقه‌ای شبکه امامت بنیاد هدایت کشور عملیات ارزیابی امامان مستقر و تشریح و تبیین عملیات شهدای حرم را از محور‌های این نشست عنوان کرد.

حجت‌الاسلام عارفی‌زاده اظهار داشت: عملیات شهدای حرم رضوی در این مقطع زمانی بهترین اقدام راهبردی جهت ترویج گفتمان امامت است که امیدواریم به بهترین نحو در استان اجرا شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست در سخنانی به تشریح رسالت و مأموریت امامت در روستا و محله استقرار جهت دستیابی به اهداف و نتایج مورد نظر پرداخت.

حجت‌الاسلام طاهری در بخش دیگری از سخنان خود بهره‌گیری از روحانیون دغدغه‌مند جوان که دارای ظرفیت بسیار خوبی در زمینه تبلیغ و تبیین آرمان‌های انقلاب هستند، را موجب  تحول در شبکه امامت عنوان کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به حضور حجت‌الاسلام عارفی‌زاده در استان این امر را فرصت خوبی در جهت برنامه‌ریزی‌های هدفمند و طرح ابهامات و اقتضائات استانی جهت انتقال به مرکز عنوان کرد.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: بهترین کاری که در استان بر عهده داریم ساماندهی شبکه امامت است و اگر بتوانیم خوب ساماندهی کنیم هر عضو این شبکه به یک سازمان تبلیغات تبدیل خواهد شد.

راهیار استانی شبکه امامت استان بوشهر در ابتدای این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در زمینه تعالی شبکه امامت استان اضافه کرد: درصدد استفاده از تمامی ظرفیت‌ها جهت پویایی شبکه امامت استان هستیم و با ترویج گفتمان امامت توانستیم این ظرفیت‌ها را در برنامه‌های فرهنگی بین سازمانی پیاده کنیم.

ارسال نظر