کد خبر: ۳۶۵۷
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد

مبارزه با جنگ نرم دشمن از مهمترین اهداف سازمان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناباد از مبارزه با جنگ نرم دشمن به عنوان یکی از مهمترین اهداف تبلیغات اسلامی یاد کرد.
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ، حجت‌الاسلام عباسعلی در این خصوص  با توجه به اینکه برای تبلیغ اسلام نیاز به برنامه و ابزار تبلیغات است و از طرفی هم دشمن برای ترویج سبک زندگی غربی و رسیدن به اهدافش از تمام ابزارها استفاده می‌کند.
وی ادامه داد: بر این اساس نیاز است که مجموعه‌ای هدفمند و هوشمند برای مقابله با برنامه‌های دشمن و از طرفی هم ترویج فرهنگ ناب اسلامی دست به کار شود.
حجت الاسلام فاطمی ابراز داشت: طبیعتاً یکی از محورهای جهاد تبیین این است که ابعاد مختلف اسلام روشن شود و فلسفه آن بیان شود.
وی با بیان اینکه تلاش‌های دشمن باید خنثی شود، عنوان داشت: لذا در عرصه تبلیغات اسلامی یکی از وظایف و ماموریت های اصلی، مبارزه با جنگ نرم دشمن است.
حجت الاسلام فاطمی گفت: دشمن متوجه شده که از جنگ سخت و روشهای مختلف به نتیجه نخواهد رسید لذا مهمترین برنامه‌ای که امروز در دستور کار خود قرار داده بحث نرم و تبلیغات منفی فرهنگی است.
وی عنوان داشت: امروز ابزارهای مختلفی در مسیر مقابله با دشمن باید استفاده شود که فضای مجازی و رسانه یکی از آن ابزارها است.
حجت الاسلام با اشاره به اینکه منبر و تبلیغ سنتی یکی دیگر از این ابزارهای مورد توجه است ، گفت : استفاده از ظرفیت‌های انسانی و مکانی مختلف برای رسیدن به هدف و تبلیغ مناسب قطعا در این راستا بسیار مهم است.
وی افزود : قرآن و اهل بیت علیهم السلام دو نردبانی هستند که با تمسک به آنها امروز جامعه ما بیمه می‌شود.
حجت الاسلام فاطمی در پایان سخنانش گفت: قطعا با ترویج فرهنگ قرآنی و اهلبیت عصمت و طهارت خواهیم توانست در مسیر تبلیغات اسلامی موفق باشیم.

ارسال نظر
پربازدیدترین مطالب
آخرین اخبار
پرطرفدار